W swojej ofercie posiadam opracowane (to znaczy że nie eksperymentuję na samochodach Klientów) tłumiki końcowe, środkowe, zamienniki katalizatorów do samochodów takich marek jak:
Alfa Romeo , Audi , BMW , Citroen , Daewoo , Daihatsu , Fiat , Ford , Honda , Hyundai , Mazda , Mercedes , Mitsubishi , Nissan , Opel , Peugeot , Polonez , Porsche , Renault , Rover , Saab , Seat , Skoda , Subaru , Suzuki , Toyota , Volkswagen ,Volvo
Witam serdecznie na mojej aukcji
Przedmiotem na niej oferowanym jest usługa wykonania tłumika sportowego PROEX w tzw dedykacji ekonomicznej z końcówką pojedyńczą płaską 120x60 do samochodu Opel Omega B , BFL, C
czyli tłumik jest:
Technologia w jakiej wykonywane są tłumiki to tzw podwójny płaszcz, to co jest widoczne dla zamawiającego to tylko ochronna warstwa blachy, pod nią znajduje się dodatkowa warstwa wygłuszacza i dopiero zasadniczy tłumik. Ilość spawów została ograniczona do minimum, ranty tłumika są falcowane. Puszka jest wykonywana z blachy aluminiowanej natomiast końcówka jest z nierdzewni wysocepolerowanej (chromu brak bo pod wpływem temperatury żółknie i końcówka traci efekt)
Poniższe zdjęcia pokazują jak wygląda tłumik oferowany przeze mnie a jak wyglądają wyroby znanych firm (reklamowane jako mega bas lub pochodzące z ameryki). Komentarz do zdjęć jest zbyteczny.
A tak wyglądają w wnętrzu moje wyroby gotowe do wysłania (komora rezonansowa jest nie w każdym tłumiku, zależy to od modelu samochodu)
Pamiętaj kupując u mnie masz gwarancję że otrzymasz tłumik zgodny z swoim zamówieniem. Dźwięk będzie taki jak ustalałeś a nie starego ciągnika. Policz czy warto .
Oczywiście jest możliwa zmiana końcówki , co wpływa bezpośrednio na wycenę zlecenia.
Gwarancja:
Każdy wyrób objęty jest 24 miesięczną gwarancją, wysyłaną każdorazowo mailem – unikamy w ten sposób sytuacji że ja wiem że była załączona a klient jej nie ma. Oczywiście jest ona podstemplowana, z datą zakupu i danymi osoby kupującej
Zamówienie:
Zanim dokonasz zakupu, zadaj pytanie czy mam w swojej bazie danych opracowany tłumik do Twojego samochodu. Jeśli zdecydujesz się na zakup klikasz na wybranej aukcji i wpłacasz 50zł na podane konto. Tłumik jest u Ciebie w przeciągu 5 dni roboczych (jest wykonywany na indywidualne zamówienie), jest to czas graniczny ale zazwyczaj jest to szybciej
Zwroty i reklamacje: Wszystkie reklamacje proszę przesyłać na podany w aukcji adres mailowy najlepiej z jakąś dokumentacją (zdjęcia , filmik itp.) Warunki sprzedaży internetowej są określone w ustawie i według niej postepuję (nie mam zamiaru łamać prawa) Kontakt: tel: 066[zasłonięte]6362 mail: [zasłonięte]@gmail.com możesz także do mnie napisać wtedy oddzwonię na telefon stacjonarny lub SKYPE
Zwroty i reklamacje:
Wszystkie reklamacje proszę przesyłać na podany w aukcji adres mailowy najlepiej z jakąś dokumentacją (zdjęcia , filmik itp.)
Warunki sprzedaży internetowej są określone w ustawie i według niej postepuję (nie mam zamiaru łamać prawa)
Kontakt:
tel: 066[zasłonięte]6362
mail: [zasłonięte]@gmail.com
możesz także do mnie napisać wtedy oddzwonię na telefon stacjonarny lub SKYPE
Dodano 2[zasłonięte]010-03 17:45Witam serdecznieNa każdego maila odpowiadam w przeciągu 2 - 3h. Jesli nie uzyskałeś odpowiedzi, proszę napisz ponownie bo widocznie coś na łączach nie dzialaPozdrawiam
Dodano 2[zasłonięte]010-04 09:42WitamW związku z częstymi pytaniami Klientów mam przyjemność poinformować że istnieje możliwość zamontowania zakupionego u mnie tłumika w naszym zakładzie, a tym samym wydłużeniem okresu gwarancyjnego do 30 miesięcy.Pozdrawiam
Dodano 2[zasłonięte]010-08 22:48w związku z częstymi pytaniami mam przyjemność poinformować że w zależności od preferencji dźwiękowych Klienta możliwe jest wykonanie do większości samochodów tłumika w pełni przelotowego (co dodaje mocy) ale jednocześnie cichego, zbliżonego natężeniem do serii
Dodano 2[zasłonięte]010-11 06:45Witam wszystkich fanatyków tuningu W związku z ostatnimi czasy nasilającą się plagą ludzi (najczęściej montażystów tłumików) mądrzejszych od wszystkich ludzi razem wziętych pragnę swoich Klientów obecnych i przyszłych poinformować - spawy są wykonywane przez doświadczonego pracownika ( 13 lat w zawodzie spawacz) z uprawnieniami , następnie jest testowana szczelność jak i wytrzymałość pod ciśnieniem 2 bar, następnie tłumik trafia na lakiernię - malowany jest dwuetapowo celem maksymalnej ochrony przed korozją - jak znam życie montażyści mylą malowanie z spawami i gadają od rzeczy Klientom jak to wygląda próbując wcisnąć wyroby które zalegają u nich na półkach - na potwierdzenie mam maile które z przyjemnością podeślę na potwierdzenie tego co napisałem. Wkrótce na stronie o mnie pojawi się fotorelacja z produkcji tłumika. PAMIĘTAJ JEŚLI SĄ JAKIEKOLWIEK PROBLEMY POINFORMUJ A WSZYSTKIE WĄTPLIWOŚCI ZOSTANĄ ROZWIANE Pozdrawiam i Szerokiej drogi