Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TŁUMIK PROEX - HONDA CIVIC IV gen, CRX INOX

22-01-2014, 19:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 480 zł     
Użytkownik extra_wydech
numer aukcji: 3819315527
Miejscowość kostrzyn
Wyświetleń: 41   
Koniec: 20-01-2014 17:39:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1. wykonanie tłumika tylko po zaksięgowaniu zaliczki 50zł na koncie
2. Termin dostawy i wykonania to 5 dni roboczych
3. Przed dokonaniem zakupu prosze o kontakt celem ustalenia czy wybrany dźwiek jest mozliwy do uzyskania w konkrentym modelu 4.Chcesz z inną końcówką - napisz (cena może ulec zmianie)
przesyłka priorytetowa - 25zł
przesyłka pobraniowa priorytetowa - 30zł
przesyłka kurierska - 50zł
nr konta BRE BANK SA 21 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 624417
Telefon: 662 [zasłonięte] 362
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
lub przez stronę www.proex.pl
tłumik objęty 24-miesięczną gwarancją


Witam serdecznie na aukcji firmy PROEX

Przedmiotem oferty jest wykonanie na indywidualne zamówienie tłumika końcowego w dedykacji ekonomicznej do samochodu

HONDA CIVIC CRX  IV GEN sedan hatchback coupe

 

z końcówką nierdzewną pojedyńczą okrągłą OEM LOOK korpus z stali nierdzewnej


dedykacja ekonomiczna
1. gabaryty zbliżone do serii
2. przepływ spalin pod konkretny silnik
3. wyprofilowanie wlot / wylot jak seria

4. dźwięk pod Klienta

dedykacja pełna ( w tej nie wykonujemy tłumików z względu na brak czasu w bawienie się z rurami i hakami) jest droższa o minimum 200-300zł
1. gabaryty ustalane przez producenta , nie zawsze jak seria
2. przepływ spalin pod nie wiadomo co bo zazwyczaj są "dedykowane" do kilku silników
3. mają haki i wyprofilowaną rurę dolotową
4. dźwiek jeden bez możliwości wyboru

 

 

Mamy opracowane wnetrza tłumików pod następujące silniki (nie znasz kodu silnika - nie ma problemu , podaj rok, pojemność skokową, moc fabryczną)

benzynowe

1. D13

2. D14

3. D15B2

4. D16A6

5. D16Z2

6. D16Z5

7. D16A9

8. B16A1



SAM DOBIERASZ GŁOŚNOŚĆ!UZYSKAMY OCZEKIWANY DŹWIĘK! ZOBACZ NASZ KANAŁ NA YOUTUBE I NAGRANIA NASZYCH ZADOWOLONYCH KLIENTÓWWNĘTRZE TŁUMIKA ROBIONE POD KONKRETNY SILNIK I MODYFIKACJE!GABARYTY I WYPROFILOWANIE TŁUMIKA JAK W SERYJNYM AUCIE!
SATYSFAKCJA GWARANTOWANA!
JAKO JEDYNI W POLSCE PRODUKUJEMY CUSTOMOWE TŁUMIKI Z STALI ALUMINIOWANIEJ JAK I Z NIERDZEWNEJ! JAKO JEDYNI W POLSCE USTAWIAMY BARWĘ I NATĘŻENIE DŹWIĘKU POD ŻYCZENIE KLIENTA! JAKO JEDYNI W POLSCE PRODUKUJĄC TŁUMIKI NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE ZAWIJAMY (FALCUJEMY) RANTY PUSZEK CO ZNACZNIE PRZEDŁUŻA ŻYWOTNOŚĆ TŁUMIKA W STOSUNKU DO SPAWANIA (także w tłumikach nierdzewnych)
Pamiętaj!
Haki i wyprofilowane rury dolotowe to elementy ważne ale nie najwazniesze w układzie wydechowym. To tłumiki decydują o poprawnym przepływie spalin i dźwięku.
Bardzo ogólnikowo stwierdzając - nie ma takiej mozliwości aby skonstruować porządnie działający wydech do silnika o pojemności 1,6l jak i 1,8l nie mówiąc już o przypadkach "dedykacji" dokładnie tego samego wydechu do silników benzynowych jak i diesla.                         Powiesz z pewnością - tak zgadza się ale dlaczego firmy produkujące samochody montują dokładnie takie same do róznych silników? Odpowiedź jest prosta - koszty i wszech obecna ochrona środowiska. Stosowanie tłumików uniwersalnych które parametrami swojej pracy wykraczaja poza tolerancje materiałowe samochodów poza niemiłosiernym hałasem mogą spowodowac także uszkodzenie silnika. Poza tym jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.