Witamy Państwa na naszej aukcji
Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą
Jesteśmy profesjonalna firmą świadcząca wszechstronne usługi lingwistyczne od 1997 roku.
Od początku naszym znakiem rozpoznawczym są niezmiennie:
Klienci cenią nas za precyzję tłumaczeń, ekspresową realizację oraz indywidualne podejście.
Dysponujemy długą listą referencji od Klientów indywidualnych, przez kontrahentów biznesowych do instytucji użyteczności publicznej oraz jednostek administracyjnych.
Tłumaczenia wykonują filologowie z wyższym wykształceniem magisterskim, posiadający bogate doświadczenie w tłumaczeniu tekstów z języka
angielskiego na polski
oraz
polskiego na angielski
m.in. w dziedzinach:
MEDYCYNA
OCHRONA ŚRODOWISKA
INŻYNIERIA
ADMINISTRACJA
MARKETING
NAUKI HUMANISTYCZNE
KORESPONDENCJA BIZNESOWA
DOKUMENTACJA TECHNICZNA
I INNE
W tym: prace semestralne
prace licencjackie
prace magisterskie
prace inżynierskie
artykuły do/z prasy branżowej
streszczenia
CV oraz listy motywacyjne
referencje
referaty
listy prywatne i e-maile
instrukcje obsługi
i wiele innych...
Każdy tekst jest dodatkowo sprawdzany pod względem merytorycznym i językowym przez drugiego specjalistę.
Czas realizacji zamówienia w opcji SUPER EXPRESS już od 6 do 12 godzin ( przelicznik x2), STANDARD- 12 do 48 godz. po indywidualnym ustaleniu z Klientem.
Stosujemy rabaty na duże zamówienia
(Długość tekstu ma wpływ na czas realizacji. W przypadku plików innych niż *.txt, *.rtf, *.doc, *.jpg, *.docx, czas realizacji może ulec wydłużeniu.)
Cena KUP TERAZ! 14,49zł dotyczy 1 jednostki tłumaczeniowej
(Cena za 1600 znaków ze spacjami.)
Tłumaczenia zwykłe
Wystawiamy Faktury
PROCEDURA:
1. Przesyłają Państwo tekst do tłumaczenia na adres [zasłonięte]@wp.pl
2. Odsyłamy informację o wycenie oraz określamy czas realizacji. Staramy się zrobić to jak najszybciej możliwe, nie później niż po godzinie znają Państwo warunki. Na życzenie przesyłamy próbkę tłumaczenia GRATIS do 150 znaków.
3. Zakupują Państwo określoną przez nas liczbę jednostek poprzez KUP TERAZ!
Numer konta , na które należy dokonać przelewu otrzymują Państwo w mailu.
4. Dokonują Państwo wpłaty. Jeżeli wpłata dokonywana jest poza PayU tłumaczenie będzie wykonane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, lub przesłaniu potwierdzenia wpłaty.
5. Otrzymują Państwu przetłumaczony tekst w ustalonym terminie droga elektroniczną.
6. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt tel. 606[zasłonięte]620, jednak preferujemy kontakt mailowy.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY