Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TŁOK Suzuki RM 125 CROSS Wossner 53,96 mm 8061D

08-02-2014, 16:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 355 zł     
Użytkownik MOTOHYBRID
numer aukcji: 3870331768
Miejscowość ZABRZE
Wyświetleń: 1   
Koniec: 08-02-2014 16:39:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ul. Stalmacha 7
41-800 Zabrze

[zasłonięte]@motoor.pl

Godziny otwarcia:
Pn. - Pt.: 10-18
Sb.: 10-15

Dojazd (kliknij)

Przesyłka kurierska ubezpieczona



• Przedpłata: 15 zł
• Pobranie: 24 zł

Przesyłka pocztowa



• Przedpłata: od 4 zł

Mozliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy!

Konto ZYSK:
79 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]5880023 [zasłonięte] 423490

NIP: 648[zasłonięte]0435
REGON: 240 [zasłonięte] 87 14


Witamy na naszej aukcji firmy motocyklowej MOTOHYBRID Zabrze

Nasza firma oferuje szeroki asortyment produktów przeznaczonych dla motocyklistów i ich maszyn. Sprzedajemy na innych aukcjach między innymi spodnie, kurtki, rękawice, kaski, buty, opony, akcesoria motocyklowe takie jak tarcze hamulce filtry, naklejki, crash pady, pokrowce, zabezpieczenia ochronne motocykli, żarówki, świece NGK oraz wiele innych produktów przeznaczonych dla motocyklu i motocyklisty. Produkty pochodzą od renomowanych firm które są oferowane na pozostałych aukcjach takie jak: RACER, RICHA, MODEKA, ALPINESTARS, RACER, MOTUL, CASTROL, SW-MOTECH, KAPPA, MICHELIN, SIDI etc.




Przedmiotem aukcji jest:



Nazwa: WOSSNER TŁOK Suzuki RM 125 (00-03)

Opis: Tłok o średnicy 53,96mm do motocykla Suzuki RM 125 roczniki od 2000 do 2003

Kod: 8061DB

Zawiera: tłok, pierścienie, sworzeń wraz z zabezpieczeniem






Opis oferowanego produktu:

Tłok jest najbardziej obciążonym elementem silnika w motocyklu i skuterze.

Na jakość zestawów tłokowych ma wpływ wiele czynników takich jak: odpowiedni materiał, klasa obróbki, klasa pierścieni. Bardzo istotnym elementem jest zaprojektowanie odpowiednich wymiarów tłoka. Górna część tłoka podczas jego pracy poddawana jest wysokiej temperaturze, a co zatem idzie część ta ulega rozszerzeniu co stwarza niebezpieczeństwo zatarcia. Z tego powodu tłok jest w minimalnym stopniu stożkowy.

Osobne zagadnienie, to pierścienie tłokowe, których właściwości mają kluczowe znaczenie dla trwałości Następnym nietypowym wymiarem jest owalizacja średnicy tłoka, wynikająca ze zwiększonej jego rozszerzalności w miejscach wzmocnień pod otwory na sworzeń tłokowy.

Te i wiele innych cech jakie musi posiadać tłok do motocykla i skutera powoduje, że warto jest zainwestować w produkt markowy, sprawdzony.

Motohybrid poleca tłoki od cztererch dostawców.

TKRJ japońska marka posiadająca asortyment głównie do pojazdów z Japonii. TKRJ używa odlewów firmy ART – dostawcy tłoków OEM.

METEOR – włoski producent działający od 1952 roku. Meteor posiada w swojej ofercie bardzo szeroki wybór modeli tłoków do skuterów Włoskich, Francuskich , Japońskich i Azjatyckich. Ciekawostką jest możliwość znalezienia w ofercie firmy METEOR tłoków nadwymiarowych do cylindrów tunningowych POLINI , MALOSSI i innych.

Power Force - dobra jakość w rozsądnej cenie.

WOSSNER - Tłoki marki Wossner są kute, wykonane z opatentowanego przez producenta stopu aluminium. Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki konkurencji. Dodatkowo tłoki pokryte są na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika.Tłoki Wossner są produkowane w Niemczech.


Oferujemy Państwu oryginalny tłok niemieckiej firmy Wossner do motocykla:

Suzuki RM125

Jest to tłok o średnicy: 53.96 mm

W komplecie znajduje się:

  • 1 tłok
  • komplet pierścieni (model: RSB5450, możliwość zakupu bez tłoka)
  • zabezpieczenie sworznia (model: CW15, możliwość zakupu bez tłoka)
  • sworzeń (model: WP032, możliwość zakupu bez tłoka)

Tłoki mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.).

Oznaczenie producenta: 8061DB

Tłok został wyprodukowany w Niemczech.

Tłoki są kute, wykonane z opatentowanego przez producenta stopu aluminium. Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki konkurencji. Dodatkowo oferowany tłok pokryty jest na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika.


  • Typ silnika: dwusuw
  • Marka motocykla: Suzuki
  • Model: RM125
  • Rok produkcji: 00-03
  • Pojemność (ccm): 125
  • Średnica tłoka (mm): 53.96
  • Nadwymiar w stosunku do nominału (mm): +0.01
  • Pierścienie (w komplecie): RSB5400
  • Zab. sworznia (w komplecie - liczba oznacza średnicę sworznia): CW15
  • Sworzeń (w komplecie): WP032



Zdjęcie poglądowe

Dostępne średnice tłoka na innych aukcjach:

Zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą oraz pozostałą ofertą. Ze względu na równoczesną sprzedaz w salonie prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności.





Zbliżenie dokładny dojazd do naszego sklepu



Ze względu na jednoczesną sprzedaż w sklepie oraz salonie prosimy o kontakt przed zakupem w celu potwierdzenia na 100% dostępności produktu.

Zapraszamy do odwiedzenia naszych pozostałych aukcji:

Oferujemy Państwu oryginalny tłok niemieckiej firmy Wossner do motocykla:

Suzuki TSX250 & RH240 & TSX240

Jest to tłok o średnicy: 70.43 mm

W komplecie znajduje się:

1 tłok
komplet pierścieni (model: RDB7050, możliwość zakupu bez tłoka)
zabezpieczenie sworznia (model: CW16, możliwość zakupu bez tłoka)
sworzeń (model: WP033, możliwość zakupu bez tłoka)

Tłoki mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.).

Oznaczenie producenta: 8013D050

Tłok został wyprodukowany w Niemczech.

Tłoki są kute, wykonane z opatentowanego przez producenta stopu aluminium. Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki konkurencji. Dodatkowo oferowany tłok pokryty jest na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika.