Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

TŁOK NISAN NAVARA D22 CABSTAR DO 2005R.

05-07-2014, 23:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 100 zł     
Użytkownik syra00
numer aukcji: 4355864270
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 7   
Koniec: 05-07-2014 23:32:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TŁOK DO NISSANA NAVARA  D22 YD25,CABSTAR DO 2005 ROKU

CENA 100ZŁ ZA 1 SZTUKĘ

 

POSIADAMY PRAWIE WSZYSTKIE CZĘŚCI DO TEGO TYPU SILNIKA YD25 NOWE I UŻYWANE W BARDZO DOBRYCH CENACH

 

OBSŁUGUJEMY SERWISY, SKLEPY - ZAGRANICA


SŁUŻYMY PORADĄ


Uwaga!!! Przy montażu napinaczy-szczególnie górnego-wymagana jest higiena-czystość procesu technologicznego; nadmiar silikonu uszczelkowego zapycha kanały napinacza (średnica jak u szpilki).

Po naprawie lub wymianie głowicy, w montażu zwrócić uwagę na czystość. Otwór między głowicą a obudową rozrządu jest newralgicznym punktem, często przez mechaników zanieczyszczony silikonem podczas montażu. Opiłki i brud w oleju są najczęstszą przyczyną uszkodzeń napinaczy.

Po 2009 producent przy górnym napinaczu zaczął stosować podkładkę-uszczelkę by ograniczyć ciśnienie oleju w napinaczu co w poprzednich modelach powodowało nadmierne rozciąganie łańcucha i urywanie prowadnicy naprzeciw napinacza. Na rynku z moich obserwacji nikt nie oferuje podkładki-uszczelki/ dławika a jest to rozwiązanie konieczne.Po 2009r nastąpiła również zmiana polegajaca na zastosowaniu 1,2mm stalowej podkładki dystansowej między pompą paliwa a kołem zębatym dużym, która znacznie poprawiła wyosiowanie tryba zębatego z vacuum pompy z dużym trybem pompy paliwa. W starszych modelach brak zastosowania wspomnianej podkładki skutkuje uszkadzaniem zewnętrznych zakończeń sworzni łańcucha- stopniowa ich degradacja czego następstwem jest rozpad dolnego zespołu rozrządu

Również niedostateczne ciśnienie oleju w obrębie układu smarowania skutkuje brakiem efektywnej pracy napinacza.

Przyczyny:słaba sprężyna wewnątrz napinacza

-brak prawidłowej synchronizacji pracy między napinaczem a zaworem ciśnieniowym nadmiaru oleju

-panewki korbowodowe na czwartym korbowodzie ulegają uszkodzeniu wskutek niedostatecznej ilości oleju-między  górną panewką korbowodową a wałem następuje powolna destrukcja panewki bombardowania olejem-powietrzem;przyczyny:nieszczelność w obrębie magistrali olejowej (smoka,miski, pompy,symeringu); jeśli nawet pompa prawidłowo działa i generuje odpowiednie ciśnienie to powyższe nieszczelności powodują spadek ciśnienia oleju i stopniowo olej i powietrze grawerują panewki, a za tym idzie napinacz nieprawidłowo działa na ślizg napinający. Niewydajna pompa oleju, co jest w tym modelu częste, bo sam sprzedałem kilkanaście tych pomp skutkuje niewystarczającym schładzaniem tłoka-skutek:puchnięcie, zacieranie często urywanie wału (a po szlifie jest to regułą) sam mam kilkanaście takich złomów.

W momencie wymiany rozrządu przed montażem usuń powyższe uchybienia układu smarowania, a jeśli przed wymianą rozrządu nie było znacznych niedoskonałości rozrządu zweryfikuj zużycie starych napinaczy i pozostaw je, bo tylko w ten prosty sposób unikniesz niespodzianek związanych z tą operacją 

Na powyższą treść zastrzegam sobie prawo do niepowielania i kopiowania treści, pojęć i uwag


zadzwoń- unikniesz problemów i niespodzianek

TEL. 501 [zasłonięte] 150 

(I PO RUSKU)

509 [zasłonięte] 74 66 -ENGLISH LANGUAGE POSSIBLE


PROSIMY DZWONIĆ 9-18


NIE ODPOWIADAMY NA MAILE

 

prsserwis.pl/cennik

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow