Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SZYFRATOR Zamek Szyfrowy 3 wyjścia sterujące KRK

07-03-2012, 16:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł     
Użytkownik KiniaKinia1
numer aukcji: 2103466517
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 24   
Koniec: 07-03-2012 08:30:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zamek szyfrowy DK-9610A

Zamek szyfrowy DK-9610A

Przedmiotem aukcji jest:


Zamek szyfrowy DK-9610A marki ORNO




Zamek szyfrowy może współpracować z elektromagnetycznymi zamkami, z systemami kontroli dostępu lub sterować innymi urządzeniami elektrycznymi lub alarmowymi. W razie zaniku zasilania wbudowana, nie ulotna pamięć EPROM zachowuje zapisane dane w pamięci. Kod użytkownika zabezpieczony jest 100 milionami możliwych kombinacji. Zabezpieczenie systemu w chwili naruszenia dostępu może odbywać się poprzez podłączenie do dialera telefonicznego lub systemu alarmowego. Zastosowanie czujnika zamknięcia drzwi zwiększa stopień zabezpieczenia. Funkcja re-lock zabezpiecza klawiaturę przed ingerencją z zewnątrz. Zamek szyfrowy można podłączyć do dodatkowego wyłącznika umieszczonego wewnątrz strefy chronionej, co ułatwia opuszczenie tej strefy.

Parametry techniczne:

  • 3 wyjścia przekaźnikowe
  • możliwość ustawienia 3 różnych kodów przypisanych do 3 różnych wejść
  • zasilanie 12V AC/DC
  • ostrzeżenie dźwiękowe o próbie otwarcia bez kodu
  • możliwość zaprogramowania kilku kodów użytkownika
  • długość kodu od 4 do 8 cyfr
  • temp. pracy -25° do +50°C
  • możliwość dokonywania zmian i usuwania kodów
  • system niewrażliwy na zaniki napięcia
  • wszystkie ustawienia dokonywane są z klawiatury
  • sygnalizacja stanu pracy szyfratora za pomocą diod LED
  • dźwiękowa sygnalizacja aktywności szyfratora
  • obudowa hermetyczna w wersji natynkowej (IP55)
  • zabezpieczenie przed nieprawidłowym wybieraniem kodu
  • podświetlenie klawiatury

Zasady kupowania


W przypadku osób posiadających mniej niż 5 punktów w systemie alle nie wysyłamy towaru za pobraniem. Możliwe jest wówczas dokonanie wpłaty na nasze konto lub odebranie towaru osobiście w godz 10:00 - 16:00 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym.

Nasz sklep internetowy pracuje od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00. Wszystkie produkty wystawione na naszych aukcjach są dostępne w ciągłej sprzedaży. Istnieje możliwość obejrzenia wystawionych produktów przed zakupem, a także odebranie zakupionego towaru. W niektórych przypadkach towar sprowadzany jest z magazynu lub z innego oddziału z tego powodu przed odebraniem towaru osobiście prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o przesłanie maila z informacją o wyborze formy płatności oraz transportu na naszego maila [zasłonięte]@videofon.pl. W mailu prosimy również napisać adres na który należy przesłać wygrany przez Państwa przedmiot.

Płatności i dostawa towaru


W razie wybrania opcji przedpłaty prosimy kierować przelew na konto bankowe:

        : 58 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 677244

        EUROCOM
        ul. Na Zielonki 15A/2
        31-270 Kraków

W tytule przelewu prosimy podać numer aukcji oraz nick Allegro. Towar jest wysyłany niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Paczki są przygotowane zaraz po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie w przypadku wyboru przedpłaty. W przypadku wyboru przesyłki pobraniowej towar wysyłany jest niezwłocznie po otrzymaniu informacji mailowo lub telefonicznie potwierdzającej ten fakt.

Przesyłki wysyłane są w dni robocze od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej w zależności od wyboru formy przesyłki. W przypadku przesyłek wysyłanych kurierem paczki są ubezpieczone.

Faktura oraz gwarancja


Przy zakupie towaru klient otrzymuje fakturę VAT oraz kartę gwarancyjną, chyba że w opisie aukcji jest napisane inaczej. Szczegóły dotyczące gwarancji są zapisane na karcie gwarancyjnej lub na ulotkach informacyjnych dostarczonych ze sprzętem. Dla towarów posiadających gwarancję door-to-door reklamacja odbywa się poprzez wysyłkę uszkodzonego towaru na koszt serwisu bezpośrednio do autoryzowanych punktów serwisowych wyznaczonych przez producenta.