Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szybkość zaufania - Covey, Merrill

24-09-2014, 16:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 4547295253
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 1   
Koniec: 24-09-2014 16:47:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl


 
   

Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy 

ul. Jana Pawła II 24

 

 
   

Wpłata na konto:

 Alior Bank

21 2490 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0050000 [zasłonięte] 798709


 

 
    Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
 

Szybkość zaufania
(oryginalnie: The Speed of Trust)
Covey Stephen M., Merrill Rebecca R.

Wydawnictwo: REBIS
ISBN:[zasłonięte]978-8310-377-9
Tłumaczenie: Moderski Jerzy
Format: 15.0x22.5cm
Ilość stron: 420
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1, 2009 r.

Tematyka:
Poradniki inne

Opis:
W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.:

- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;
- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;
- jak odbudować utracone zaufanie.


„Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie”.
Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies

„(…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną”.
Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young

Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów i organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych sześciu spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru 7 nawyków skutecznego działania.

okładka