Szybka wyświetlacza do telefonu:
SAMSUNG GALAXY S i9000/i9001
- nowa, oryginalna szyba Samsung
- w cenę wliczona jest usługa profesjonalnej wymiany
- dostępne kolory: czarny
- naprawa door2door - cena obejmuje wymianę i przesyłkę kurierską w dwie strony
- przy osobistym dostarczeniu urządzenia do serwisu -20zł
- gwarancja 3 miesiące
ZMIANA LOKALIZACJI SERWISU - JANA KASPROWICZA 15
Ważna informacja:
Cena obejmuje wymianę szyby oraz przesyłkę kurierską w dwie strony. Wymiana szyby jest możliwa wyłącznie pod warunkiem prawidłowego działania wyświetlacza i digitizera.
Jak sprawdzić czy naprawa jest wykonalna?
- wyświetlacz nie może mieć żadnych przebarwień
- należy uruchomić kolejno: telefon/klawiatura/*#0*#
- gdy uruchomi się menu testowe wybrać opcję „TOUCH”, oraz
wykonać prosty test funkcji dotykowej
- jeżeli digitizer działa prawidłowo wyświetli się informacja „PASS” lub test wyłączy się po zapełnieniu wszystkich kratek
Dlaczego profesjonalny montaż szyby jest tak istotny?
Oferowana usługa polega na REGENERACJI uszkodzonego wyświetlacza, wykonywanej zgodnie z procesem technologicznym producenta.
Wyświetlacz AMOLED w Państwa telefonie zbudowany jest z trzech trwale zespolonych elementów – szyba jest przytwierdzona całą powierzchnią do warstwy dotykowej / wyświetlacza. Niewklejona szyba jest bardziej narażona na uszkodzenia mechaniczne, obniża sprawność dotyku i rozprasza wyświetlany obraz - powoduje to pustka pomiędzy szybą a LCD, której fabrycznie nie ma. Tylko demontaż przy użyciu specjalistycznego sprzętu oraz ponowne WKLEJENIE całą powierzchnią nowej szyby gwarantuje, że wyświetlacz nie straci swoich właściwości – kontrast, kąty widzenia, odpowiednia reakcja na dotyk, pod szybką nie gromadzi się kurz.
Procedura naprawy to dla Państwa tylko kilka minut:
- zakup szyby na aukcji
- określenie adresu odbioru oraz preferowanego termin przyjazdu kuriera w formularzu opcji dostawy.
Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone do serwisu osobiście prosimy o kontakt telefoniczny.
- wydrukowanie listu przewozowego, który zostanie przygotowany zgodnie z formularzem dostawy.
- zapakowanie telefonu/wyświetlacza – jak najsolidniej, najlepiej sprawdza się
opakowanie producenta.
- czas naprawy wliczając transport urządzenia ok. 7 dni.
- telefon/wyświetlacz jest pakowany i wysyłany kurierem w drogę powrotną
PAMIĘTAJ ŻE WYŚWIETLACZ JEST NAJWAŻNIEJSZYM ELEMENTEM URZĄDZENIA, ZAUFAJ PROFESJONALISTOM, POSTAW NA JAKOŚĆ!