Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

- Szybka Samsung Galaxy i9000 S WYMIANA + KURIER -

08-02-2014, 17:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 220 zł     
Użytkownik BrokenGlass_PL
numer aukcji: 3949756651
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 08-02-2014 16:54:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
Marka: Samsung
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Szybka wyświetlacza do telefonu:

SAMSUNG GALAXY S i9000/i9001



 

- nowa, oryginalna szyba Samsung
- w cenę wliczona jest usługa profesjonalnej wymiany
- dostępne kolory:
czarny
- naprawa door2door - cena obejmuje wymianę i przesyłkę kurierską w dwie strony
- przy osobistym dostarczeniu urządzenia do serwisu -20zł
- gwarancja 3 miesiące
 

ZMIANA LOKALIZACJI SERWISU - JANA KASPROWICZA 15


Ważna informacja:
Cena obejmuje wymianę szyby oraz przesyłkę kurierską w dwie strony
. Wymiana szyby jest możliwa wyłącznie pod warunkiem prawidłowego działania wyświetlacza i digitizera.


Jak sprawdzić czy naprawa jest wykonalna?


 

 

- wyświetlacz nie może mieć żadnych przebarwień
- należy uruchomić kolejno: telefon/klawiatura/*#0*#
- gdy uruchomi się menu testowe wybrać opcję „TOUCH”, oraz
wykonać prosty test funkcji dotykowej

- jeżeli digitizer działa prawidłowo wyświetli się informacja „PASS” 
lub test wyłączy się po zapełnieniu wszystkich kratek

 

 

 

Dlaczego profesjonalny montaż szyby jest tak istotny?
Oferowana usługa polega na REGENERACJI uszkodzonego wyświetlacza, wykonywanej zgodnie z procesem technologicznym producenta.

Wyświetlacz AMOLED w Państwa telefonie zbudowany jest z trzech trwale zespolonych elementów – szyba jest przytwierdzona całą powierzchnią do warstwy dotykowej / wyświetlacza. Niewklejona szyba jest bardziej narażona na uszkodzenia mechaniczne, obniża sprawność dotyku i rozprasza wyświetlany obraz - powoduje to pustka pomiędzy szybą a LCD, której fabrycznie nie ma. Tylko demontaż przy użyciu specjalistycznego sprzętu oraz ponowne WKLEJENIE całą powierzchnią nowej szyby gwarantuje, że wyświetlacz nie straci swoich właściwości – kontrast, kąty widzenia, odpowiednia reakcja na dotyk, pod szybką nie gromadzi się kurz.

 

Procedura naprawy to dla Państwa tylko kilka minut:

- zakup szyby na aukcji
- określenie adresu odbioru oraz preferowanego termin przyjazdu kuriera w formularzu opcji dostawy.
Jeżeli urządzenie zostanie dostarczone do serwisu osobiście prosimy o kontakt telefoniczny.

- wydrukowanie listu przewozowego, który zostanie przygotowany zgodnie z formularzem dostawy.
- zapakowanie telefonu/wyświetlacza – jak najsolidniej, najlepiej sprawdza się
opakowanie producenta
.
- czas naprawy wliczając transport urządzenia ok. 7 dni.

- telefon/wyświetlacz jest pakowany i wysyłany kurierem w drogę powrotną

PAMIĘTAJ ŻE WYŚWIETLACZ JEST NAJWAŻNIEJSZYM ELEMENTEM URZĄDZENIA, ZAUFAJ PROFESJONALISTOM, POSTAW NA JAKOŚĆ!


Zdjęcie poglądowe - ramka wyświetlacza dostępna jest na osobnej aukcji, przy regeneracji wyświetlacza wymiana GRATIS.


[zasłonięte]@brokenglass.pl
+48 [zasłonięte] 566 218

Najszybszym sposobem płatności jest wpłata poprzez system PayU, należność przekazywana jest natychmiastowo i zamówienie od razu przechodzi do realizacji.
Możliwa jest również płatność przy odbiorze, prosimy o zaznaczenie opcji w formularzu dostawy.

Kurier UPS - 15zł
Kurier UPS pobranie - 22zł
Kurier DPD doręczenie w sobotę - 20zł (prosimy o kontakt telefoniczny)
Paczka pocztowa priorytetowa - 11zł
Paczka pocztowa pobranie - 14zł
List polecony priorytetowy - 5zł
Odbiór osobisty - 0zł
(prosimy o kontakt telefoniczny)
Kurier miejski TBA na terenie W-wy - 15zł
(prosimy o kontakt telefoniczny)


Koszt wysyłki obejmuje koszty przygotowania paczki. Każde zamówienie pakowane jest bardzo starannie, co gwarantuje że zostanie dostarczone w stanie nienaruszonym.


Zamówienia do wysyłki kurierem złożone do godziny 15:00 wysyłamy tego samego dnia. W 99% przypadków paczka doręczana jest w następnym dniu roboczym.
Listy polecone i paczki pocztowe wysyłamy codziennie o godzinie 18:00, zamówienia złożone do godziny 17:00 wysyłamy tego samego dnia.
Zachęcamy do kontaktu mailowego - w większości przypadków odpowiadamy na wiadomości w ciągu 1 godziny.
Urządzenia wysyłane do serwisu należy zapakować starannie, najlepiej w fabryczne pudełko.
Prosimy o kontakt telefoniczny przed dostarczeniem urządzenia do serwisu, dzięki zaplanowaniu terminu naprawa zostanie przeprowadzona szybciej.
Dołącz do grona zadowolonych Klientów na Facebooku!



Dodano 2[zasłonięte]013-11 11:01
Z uwagi na trudność zgromadzenia dużej ilości komentarzy w krótkim czasie zapraszamy do wglądu na nasze poprzednie konto w serwisie:
http://alle/show_user.php?uid=25[zasłonięte]419