Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szybciej, lepiej, więcej Sztuka motywowania..nowa

02-06-2012, 20:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9.50 zł     
Użytkownik ewa12_2010
numer aukcji: 2286914357
Miejscowość Chyliczki k/Piaseczna
Wyświetleń: 12   
Koniec: 18-05-2012 11:28:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szybciej lepiej więcej Klaus Kobjoll Wydawnictwo: Astrum Oprawa: miękka Stron: 176 Wymiary: 130x200 Czym się różni zarządzanie typu "pieczarka" od zarządzania typu "helikopter"? Jak ważną rolę w odnoszeniu sukcesów odgrywa wizja? Jak reagować na błędy?... Spis treści Słowo wstępne Przedmowa Podczas wdrażania — żadnych kompromisów! Wasz produkt jest mniej ważny, niż sądzicie! Zespół jako perpetuum mobile!. Decyduje działanie Nie przeszkadzać! Zlikwidować każde tajemnicze, pokątne działanie Management typu „pieczarka" Management typu „helikopter" Radość z interesu Formy energii — zawód jako sport wyczynowy Z mowy pogrzebowej uzyskać wizję Dopasować się do celów Zdolność stworzenia wizji Zajęcie - myślenie jako choroba Wizja sensu Sięganie do gwiazd Znaczenie „nazewnictwa” Indianie na górze — wódz na dole Skuteczność własnego programu Potrzeby współpracowników „Lista przebojów" w moim przedsiębiorstwie Dobre zarobki jako krem po goleniu {after shave) Zasada redagowania pism Kultura czasu Kontrolowana filozofia pracy Hierarchia postawiona na głowie Kontrole przedsiębiorstw branżowych na wesoło Zyski uzyskane z potknięć konkurencji Moja lista głównych zadań Ustalanie zadań Cele jakościowe Stosunki międzyludzkie Ochrona środowiska Cele ambicjonale Znak lat dziewięćdziesiątych: przeżycia. Dotkliwe kontrole Pełna przejrzystość, samodzielność i innowacyjność Wczesne rozpoznanie tendencji — mix marketingowy Pisemna koncepcja marketingowa Pieniądze na reklamę Promocja wewnętrzna Skoncentrowanie uwagi na public relations Gwarantuję, że nie ma rabatu Maniakalne specjalizowanie się w niszy rynkowej Namiastka samochodu możliwie dla każdego Przykład naszej wyjątkowości Nasze środowisko szkoleniowe Dokładne określenie pozycji wobec klientów Każdy produkt się starzeje Modernizowanie w ramach promocji wewnętrznej Proszę nie zapominać o krwiobiegu Najważniejszy software — pracownik Mała, ale istotna różnica — człowiek Marketing wobec pracowników jako alternatywa headhuntera (łowcy głów) Od człowieka do „personelu" Prospekt dla przyszłych pracowników Ogłoszenia inaczej Wybór moich „graczy" Kandydatowi można pokazać wstydliwe miejsca firmy Analizowanie w rozmowie partnerskiej Proszę się nie obawiać zarobków na życzenie Sąd pracy jest mi nieznany O ludziach pokroju „tak, ale..." i „dlaczego nie..." Rozpoczyna się zabawa Ożywiony model pracowniczy Dbałość o pracownika nie tylko pierwszego dnia pracy Świadomość kolektywu Rozplanowanie roku co do minuty Wykorzystanie „innego" świata Priorytety inwestycyjne Sprawozdanie roczne — samodzielnie napisane i terminowo dostarczone Inne zalety finansowe Prawidłowe premiowanie Ocenianie, żniwo i nowe ustalanie premii Ocena działalności pracownika Zaprzyjaźnić się z reklamacjami Wartość finansowa krytyki klienta Hojność przy rekompensacie reklamacji Wyrozumiałość wobec błędów Dużo zadowolenia podczas wdrażania