|
AutoNetPart e-mail: [zasłonięte]@autonetpart.pl GG: 44[zasłonięte]507 Kontakt telefoniczny w godzinach 8-16 Tel. +48 [zasłonięte] 872 819+48 [zasłonięte] 872 819 Tel. +48 [zasłonięte] 848 893 |
|
|
|
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej DPD. Koszt przesyłki podany jest w opisie każdej aukcji. Przesyłki nadawane są maksymalnie w następny dzień roboczy i są profesjonalnie zabezpieczone.
|
|
|
|
Preferowanym sposobem płatności jest wpłata na konto bankowe. Realizujemy również wysyłki pobraniowe dla allegrowiczów z min. 10 pozytywami.
|
|
|
|
1. Licytując akceptujesz warunki zawarte w regulaminie na „stronie o mnie”. 2. Części zakupione na naszych aukcjach objęte są dziesięciodniową gwarancją rozruchową wyjątek stanowią części elektroniczne, które nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie. Wszystkie podzespoły są sprawdzane pod względem jakościowym. Części nie podlegają zwrotowi, możliwa jest jedynie ich wymiana w przypadku stwierdzenia przez nas wady towaru. Zwrot pieniędzy możliwy jest jedynie w przypadku braku części na wymianę. Stan techniczny sprzedawanych przedmiotów wynika z ich dotychczasowej eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia. 3. Nabywca traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku: uszkodzenia plomb gwarancyjnych, nieprawidłowego zamontowania części w pojeździe, zastosowania płynów eksploatacyjnych (stan, parametry, ilość) niezgodnie z zaleceniami producenta. Części elektroniczne nie są objęte gwarancją i nie podlegają wymianie. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa Nabywcy do do domagania się zwrotu utraconych zysków lub poniesionych kosztów montażu i wysyłki zakupionego przedmiotu w przypadku gwarancyjnej konieczności wymiany po stwierdzeniu usterki. 4. Każda aukcja zawiera informację odnośnie transportu oraz jego kosztów. Licytując na kilku aukcjach za wysyłkę płacisz tylko raz. 5. Płatności za zakupione przedmioty dokonywane są przelewem na konto - prowadzone w banku mBank. Numer konta otrzymasz w mailu od Allegro zaraz po dokonaniu zakupu. Dla Twojej wygody istnieje także możliwość wysyłki towaru za pobraniem (opcja wyłącznie dla allegrowiczów z minimum 10 pozytywnymi komentarzami przy łącznych zakupach przekraczających kwotę 20 zł. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy wysyłki towaru za pobraniem gdy powyższe warunki nie zostaną spełnione). 6. Towar wysyłamy niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty. Odbiór osobisty jest możliwy tylko i wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu tego zamiaru telefonicznie. 7. Realizacja wysyłek odbywa się codziennie w dni robocze a czas dostawy wynosi zwykle 2-3 dni robocze. Wyjątkiem są weekendy, wysyłka towarów zakupionych z piątku na sobotę może potrwać do 60h. 8. Paczki są bardzo dobrze zabezpieczone, cena opakowania i opłata logistyczna wliczona jest w koszt wysyłki. Codzienny odbiór oraz realizacja wysyłek zlecona została firmie kurierskiej DPD, dzięki czemu nasi Klienci otrzymują paczki w błyskawicznym tempie. UWAGA!!! paczkę przy odbiorze należy dokładnie obejrzeć czy nie są widoczne uszkodzenia, w przypadku ich zaistnienia należy bezzwłocznie domagać się od przewoźnika spisania protokołu na tą okoliczność. Paczkę należy otworzyć przy kurierze i sprawdzić zawartość, w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub jego braku należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody. Jest to bezwzględna podstawa do reklamacji !!! 9. Po dokonaniu zakupu należy skontaktować się z nami w przeciągu 24h w celu ustalenia szczegółów wysyłki i płatności. Preferujemy kontakt mailowy. E-mail powinien zawierać: Państwa Nick, nr aukcji, sposób wysyłki oraz adres do wysyłki gdy ten różni się od podanego w Allegro. Odpowiemy w przeciągu 12h,jeżeli nie uzyskasz odpowiedzi prosimy o ponowny kontakt. 10. Każda wpłata powinna zawierać w tytule nr aukcji oraz Nick z Allegro. 11. Jako sprzedający wystawiamy komentarz drudzy. Po otrzymaniu przesyłki prosimy o wystawienie komentarza jest to dla nas sygnał, że przesyłka dotarła bezpiecznie. 12. Zgodnie z obowiązującym prawem mają Państwo możliwość odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru kupionego przez Internet w ciągu 10 dni od momentu jego otrzymania. W razie zwrotu towaru należy jednak pamiętać, że Państwa prawnym obowiązkiem jest dostarczyć nam towar nieuszkodzony, bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu. (folie, metki, plomby, kartony). Koszt zwrotu spoczywa na kupującym. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem. Należy. pamiętać by nadać paczkę poleconą, co daje gwarancję dostarczenia paczki do siedziby firmy w stanie nie naruszonym. Do paczki proszę dołączyć informację: dane kontaktowe oraz numer konta na który mają zostać przelane pieniądze. Należy tego dokonać na naszym druku który otrzymaliście Państwo wraz z paczką 13. Jeżeli mają Państwo jakieś zastrzeżenia co do przebiegu aukcji prosimy o skontaktowanie się z nami przed wystawieniem komentarza. Chcemy być pewni Państwa zadowolenia.
|
|
|
|
SZYBA TYLNA BOCZNA KAROSERYJNA
LEWA LUB PRAWA
|
MARKA |
SAAB |
MODEL |
9-5 LIFT KOMBI
|
SILNIK/SKRZYNIA |
3.0 TiD/MANUAL |
KOD SILNIKA |
- |
ROK PRODUKCJI |
2003 |
STAN |
BDB |
10 DNI GWARANCJI ROZRUCHOWEJ NA CZĘŚCI MECHANICZNE
UWAGA!!! SPRAWDŹ INNE NASZE PRZEDMIOTY DO TEGO AUTA WYSTAWIONE NA ALLEGRO !!!
Posiadamy szeroki asortyment części do aut marki VOLVO S40, V40, V70, S60, S80, OPEL VECTRA C, ALFA ROMEO 147, FORD MONDEO Mk III, SAAB 9-5
Serdecznie zapraszamy do zakupów
Wszelkie informacje zawarte w aukcji są własnością AutoNetPart
|
|