ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]37867 |
Wymiar: |
145 x 210 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
284 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
1,24 kg |
Indeks: |
0219/51/0005 |
Rok wydania: |
2011 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie |
Autor: |
Szulczewski Grzegorz (red.) |
Stan: |
Używana |
Opis książki
WSTĘP (Grzegorz Szulczewski)
CZĘŚĆ I. ETYKA I ETYKA BIZNESU
1. Koncepcje słusznego etycznie działania (Jacek Ziobrowski)
2. Trzy wielkie tradycje humanistyczne uprawiania refleksji moralnej nad gospodarką (Grzegorz Szulczewski)
3. A Cultural Approach to the Study of Business Ethics Education (Michaela Haase)
CZĘŚĆ II. TRZY SPOJRZENIA Z PERSPEKTYWY HUMANISTYCZNEJ NA GOSPODARKĘ
1. Uzasadnienie etyki biznesu - perspektywa humanistyczna (Ewa Chmielecka)
2. O potrzebie refleksji etycznej nad gospodarką w czasach współczesnych Grzegorz Szulczewski
3. Biznes, etyka i etyka umowy społecznej (Paweł Więckowski)
CZĘŚĆ III. GOSPODARKA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZARZĄDZANIE
1. Humanistyczne inspiracje tworzenia kultury proetycznej w przedsiębiorstwie (Grzegorz Szulczewski)
2. Odpowiedzialność w ujęciu etyki i etyki gospodarczej (Grzegorz Szulczewski)
3. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - szkolnictwo wyższe (Ewa Chmielecka)
4. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - media masowe (Ewa Chmielecka)
5. Znaczenie badań nad szczęściem dla etyki biznesu (Paweł Więckowski)
Uwagi:
Minimalnie wytarta oprawa. Lekko zakurzone brzegi stron.