Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szulczewski (red.)-Etyka biznesu w perspektywie

23-02-2014, 17:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 3915572080
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 4   
Koniec: 23-02-2014 17:19:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Anna 44[zasłonięte]445
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Szulczewski Grzegorz (red.) - Etyka biznesu w perspektywie humanistycznej
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]37867
Wymiar: 145 x 210 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 284
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 1,24 kg
Indeks: 0219/51/0005
Rok wydania: 2011
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: Oficyna Wydawnicza SGH w Warszawie
Autor: Szulczewski Grzegorz (red.)
Stan: Używana

Opis książki


WSTĘP (Grzegorz Szulczewski)

CZĘŚĆ I. ETYKA I ETYKA BIZNESU
1. Koncepcje słusznego etycznie działania (Jacek Ziobrowski)
2. Trzy wielkie tradycje humanistyczne uprawiania refleksji moralnej nad gospodarką (Grzegorz Szulczewski)
3. A Cultural Approach to the Study of Business Ethics Education (Michaela Haase)

CZĘŚĆ II. TRZY SPOJRZENIA Z PERSPEKTYWY HUMANISTYCZNEJ NA GOSPODARKĘ
1. Uzasadnienie etyki biznesu - perspektywa humanistyczna (Ewa Chmielecka)
2. O potrzebie refleksji etycznej nad gospodarką w czasach współczesnych Grzegorz Szulczewski
3. Biznes, etyka i etyka umowy społecznej (Paweł Więckowski)

CZĘŚĆ III. GOSPODARKA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I ZARZĄDZANIE
1. Humanistyczne inspiracje tworzenia kultury proetycznej w przedsiębiorstwie (Grzegorz Szulczewski)
2. Odpowiedzialność w ujęciu etyki i etyki gospodarczej (Grzegorz Szulczewski)
3. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - szkolnictwo wyższe (Ewa Chmielecka)
4. Biznes o szczególnych zobowiązaniach społecznych - media masowe (Ewa Chmielecka)
5. Znaczenie badań nad szczęściem dla etyki biznesu (Paweł Więckowski)

Uwagi:


Minimalnie wytarta oprawa. Lekko zakurzone brzegi stron.
Zobacz także...