Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szuścik - Edukacja małego dziecka Tom 5 NOWA!

30-01-2014, 19:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31 zł     
Użytkownik -CERGO-
numer aukcji: 3846106047
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 4   
Koniec: 30-01-2014 18:43:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam

-Strona o Mnie-

-Moje inne aukcje-

-Moje komentarze-

-Dodaj mnie do ulubionych sprzedawców-
 

 

Wysyłka


(książki wysyłamy w bezpiecznych kopertach bąbelkowych lub tekturowych pudełkach)


 

 

Wpłata

mBank
57 1[zasłonięte]140 20 0[zasłonięte]000 38  4[zasłonięte]895 09

lub

Inteligo/ PKO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581135  4[zasłonięte]210 00


(wszystkie dane potrzebne do przelewu otrzymasz w mailu po dokonaniu zakupu)

 

Opis aukcji

 
Szuścik Urszula
Ogrodzka-Mazur Ewa
Zalewska-Bujak Małgorzata   

Edukacja małego dziecka. Tom 5

Nauczyciel-wychowawca w przedszkolu i szkole

 


 

    - Wydawnictwo:   Impuls, 2013 
    - Format:  
B5     
    - Stan:
NOWA
 
    - Ilość stron:
386





   Nasza cena:  31,00 PLN

 

 

 

OPIS

 

Podstawowym warunkiem edukacji małego dziecka – tworzonej zgodnie z humanistyczną, poznawczą i transgresyjną koncepcją rozumienia człowieka – jest  jak najlepsze przygotowanie do pracy pedagogicznej nauczycieli-wychowawców. Wszystkie społeczeństwa zarówno w przeszłości, jak i współcześnie chcą mieć przede wszystkim dobrych nauczycieli, ponieważ zdają sobie sprawę z tego, że od nich zależy jakość edukacji, która:


[...] w znacznym stopniu wyznacza losy życiowe ludzi, szanse rozwojowe społeczeństw, przemiany cywilizacyjne. Jakość edukacji zależy od wielu czynników, a wśród nich szczególną rolę odgrywa przygotowanie nauczycieli, ich osobowość i stosowane metody pracy. Zrozumiałe więc jest odwieczne zainteresowanie sprawami zawodu nauczycielskiego.


     Opracowania zamieszczone w tym tomie są poświęcone właśnie przygotowaniu do pracy i pracy zawodowej nauczycieli-wychowawców w przedszkolu i w klasach I–III szkoły podstawowej.


    Tom składa się z trzech części. W pierwszej – noszącej tytuł Poglądy i doświadczenia polskich nauczycieli-wychowawców – Czytelnicy mogą znaleźć autorskie propozycje dotyczące m.in. współczesnych wyzwań dla szkoły i nauczyciela w kontekście przygotowania dzieci do uczenia się przez całe życie, oceny (nie)gotowości szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia oraz sposobów zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym. Autorzy wszystkich tekstów zwracają uwagę na relacje między zaleceniami płynącymi z teorii (czy szerzej – wiedzy) pedagogicznej, poczynaniami w zakresie polityki oświatowej a praktyką edukacyjną w zakresie kształcenia i wychowania małych dzieci.


   Kolejna część – Poglądy i doświadczenia nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w Czechach i na Słowacji – zawiera zarówno teoretyczną, jak i praktyczną egzemplifikację zagadnień związanych z edukacją nauczycieli u naszych południowych sąsiadów. Autorki opracowań szczególne znaczenie przypisują pedagogicznym oraz psychologicznym aspektom działań edukacyjnych podejmowanych przez nauczyciela przedszkolnego i wczesnoszkolnego, wspomagających rozwój i kształcenie dziecka, a także porównują propozycje merytoryczne i rozwiązania metodyczne stosowane w Czechach, na Słowacji oraz w Polsce.
Tom zamyka część – Postrzeganie edukacji małego dziecka przez studentów – przyszłych nauczycieli – będąca prezentacją wyników badań prowadzonych wśród studentów kierunków pedagogicznych.

 

   Zamieszczone w tej części opracowania skupiają się głównie na kwestiach dotyczących roli i zadań współczesnego nauczyciela oraz potrzebach i możliwościach wychowania międzykulturowego w przedszkolu i w klasach I–III. Przywołane rezultaty poczynań empirycznych wraz z ich analizą i interpretacją odnoszą się również do umiejętności językowych i matematycznych studentów, których badania zostały zainspirowane Ogólnopolskimi Badaniami Umiejętności Trzecioklasistów OBUT 2011.

 

SPIS TREŚCI:

 

 POGLĄDY I DOŚWIADCZENIA POLSKICH NAUCZYCIELI-WYCHOWAWCÓW

 

Lidia Wollman
Jak przygotować uczniów do uczenia się przez całe życie?
Wyzwania dla szkoły i nauczyciela         15

Arkadiusz Wąsiński
Strategie myślenia projektującego w pracy dydaktycznej nauczyciela
jako czynnik wyzwalający kreatywność poznawczą ucznia         53

Grażyna Rura
(Nie)gotowość szkoły na przyjęcie najmłodszego ucznia. Refleksje z badań         79

Jadwiga Oleksy
Podręcznik w pracy domowej uczniów na szczeblu kształcenia zintegrowanego –
duży problem w edukacji małego dziecka         101

Sposoby zapobiegania i przeciwdziałania niepowodzeniom szkolnym –
w opinii nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej         127


POGLĄDY I DOŚWIADCZENIA NAUCZYCIELI EDUKACJI PRZED-
I WCZESNOSZKOLNEJ W CZECHACH I NA SŁOWACJI

 

Radmila Burkovičová
Działania nauczyciela przedszkolnego wspomagające rozwój dzieci
w wieku przedszkolnym         147

Marie Švrčková
Role učitele v rozvoji a hodnocení kvality počáteční čtenářské gramotnosti
žáků primární školy         161

Soňa Kariková
Psychologické aspekty učiteliek primárneho vzdelávania v Slovenskej republike         177

Simoneta Babiaková
Príprava a riadenie edukačného procesu na primárnom stupni školy
Slovensko-česko-poľské výskumné zistenia         199

Bronislava Kasáčová
Učiteľ – projektant a realizátor výučby alebo diagnostyk dieťaťa v ranej edukácii
Potreba profesijných štandardov, alebo pedagogická idealizácia         219

Alena Doušková
Skúsenostné učenie a edukačné aktivity v materskej škole         241

Mariana Cabanová
Vzdelávanie dieťaťa so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami
a profesijné činnosti učiteľa v podmienkach primárneho vzdelávania         261


POSTRZEGANIE EDUKACJI MAŁEGO DZIECKA PRZEZ STUDENTÓW –
PRZYSZŁYCH NAUCZYCIELI

 

Małgorzata Zalewska-Bujak
Nauczyciel – jego rola i zadania w opinii studentów pierwszego roku
kierunków pedagogicznych         283

Ewa Ogrodzka-Mazur
Wychowanie międzykulturowe małego dziecka w opinii studentów –
przyszłych nauczycieli         307

Renata Raszka
Rozwijanie myślenia matematycznego dziecka w przekonaniach nauczycieli
i kandydatów na nauczycieli         329

Elżbieta Marek
Umiejętności językowe i matematyczne studentów pedagogiki wczesnoszkolnej
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach – Filia w Piotrkowie Trybunalskim         355


Informacja o autorach         385

 

 


 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt

Regulamin

  • w przypadku kupna większej ilości książek proszę o kontakt w celu ustalenia kosztów przesyłki,
  • wysyłka książek realizowana jest w ciągu 48 godz. po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie,
  • w tytule przelewu proszę podać swój Nick lub numer aukcji,
  • w przypadku zmiany adresu wysyłki proszę o podanie go w mailu,
  • możliwy odbiór osobisty w Krakowie po wcześniejszym kontakcie,
  • możliwa wysyłka za granicę,
  • komentarz wystawiamy jako drudzy,
  • wpłatę można dokonać na jedno z dwóch podanych obok kont.

Na życzenie wystawiamy faktury VAT

 

Kontakt

 

e-maila: [zasłonięte]@poczta.fm

 nr tel.: 668 [zasłonięte] 313

Szuścik - Edukacja małego dziecka Tom 5 NOWA!