Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci
Wydawnictwo: OnePress Jak zarządzający przepłacają za konsultacje i dlaczego tak mało dostają w zamian?
- Znajdowanie odpowiednich doradców
- Schematy współpracy zarządzających z konsultantami
- Studium przypadku: konflikty na linii lider -- doradca
"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultantów z zewnątrz. Słono zapłacimy, ale oni rozwiążą problem". Nic z tego! Takie myślenie jest dla firmy destruktywne. Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem?
Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, były doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z największych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie.
Z tej książki dowiesz się:
- jak rozróżniać dobrych i złych doradców,
- jakie problemy konsultanci z zewnątrz są w stanie rozwiązać,
- jak liderzy swoimi postawami utrudniają im pracę,
- kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest cały zespół,
- dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebują dobrych doradców.
Spis treści:Przedmowa (9)
1. Paradoks pomocy (23)
2. O tym, jak dobrzy liderzy nie potrafią korzystać z rad (39)
3. Nowa struktura korzystania z rad (91)
4. Rodzaje rad: strategiczne, operacyjne, dotyczące nieformalnych układów i osobiste (121)
5. Typy doradców: eksperci, doświadczeni doradcy, słuchacze i partnerzy (155)
6. Sztuka zachowania równowagi (187)
7. Postawa i zachowanie najlepszych odbiorców rad (207)
8. Słuchanie, czyli podstawowa umiejętność, oraz inne kluczowe czynniki sukcesu (233)
Posłowie. Do dalszych rozważań (261)
Literatura (265)
O autorze (271)
Skorowidz (273)
|