Kurt W. Mortensen
Sztuka wywierania wpływu na ludzi. Dwanaście uniwersalnych praw skutecznej perswazji
Seria : Psychologia ISBN: 83-[zasłonięte]-2133-7 rok: 2006 format: B5 stron:248 oprawa: miękka język publikacji: Pl
„Kurt przedstawił najbardziej kompletne i wyczerpujące dotyczące przekonywania i wywierania wpływu opracowanie, jakie kiedykolwiek miałem okazję przeczytać. W żadnej innej pozycji literatury z zakresu przekonywania nie znalazłem tego tematu podzielonego na tak dokładnie i przystępnie przedstawione koncepcje obejmujące wszelkie aspekty perswazji”Fragment Słowa wstępnego autorstwa Roberta G. Allena, autora książek Creating Wealth i Multiple Streams, współautora książkiJednominutowy milioner Czy zdajesz sobie sprawę z tego w jak dużym stopniu twój sukces zawodowy, relacje osobiste, zdolności przywódcze i dochody zależą od umiejętności perswazji, wywierania wpływu i motywowania innych ludzi? Cokolwiek jest twoim celem, Sztuka wywierania wpływu na ludzi pomoże ci w jego realizacji. Kurt Mortensen, ekspert w dziedzinie perswazji, dokonał syntezy przeprowadzonych przez wiele lat analiz naukowych oraz autentycznych badań technik wywierania wpływu. Te sprawdzone techniki sprawią, że: