Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi. Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym.
|
Nota od autorów O autorach Podziękowania Część I. Małe zmiany, wielkie efekty 1. I ty możesz zmieniać świat 2. Odszukaj kluczowe zachowania 3. Zmieniać sposób myślenia innych ludzi - inaczej niż dotąd Część II. Spraw, aby zmiana stała się nieunikniona 4. Spraw, aby niepożądane stało się pożądane. Motywacja indywidualna 5. Pokonaj swoje ograniczenia. Umiejętności indywidualne 6. Zapanuj nad presją środowiska. Motywacja społeczna 7. W grupie siła. Umiejętności społeczne 8. Przyznawaj nagrody i wymagaj odpowiedzialności. Motywacja strukturalna 9. Zmieniaj otoczenie. Umiejętności strukturalne 10. Zostań osobą wywierającą wpływ na ludzi str 315 Dodatkowe narzędzia i zasoby Indeks |