Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztuka wojny. Sztuka marketingu

19-01-2012, 15:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 1999814420
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-01-2012 15:05:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Gary Gagliardi, Sun Tzu
Tłumaczenie: Tomasz Misiorek
ISBN: 83-7361-840-6
Tytuł oryginału: Sun Tzus The Art of War Plus The Art of Marketing
Format: A5, stron: 192
oprawa twarda

Data wydania: 09/2005

Zastosuj starożytne chińskie strategie w marketingu

  • Przeanalizuj swoją sytuację i zaplanuj taktykę
  • Zajmij odpowiednią pozycję, budując silną markę
  • Zastosuj odpowiednią strategię podczas kampanii marketingowej

"Sztuka wojny" generała Sun Tzu to jedna z najbardziej znaczących książek traktujących o strategii walki. Nauki Sun Tzu wykorzystywali dowódcy armii oraz wybitni stratedzy. Jednak treści zawarte w tym dziele są tak uniwersalne, że można wykorzystać je nie tylko w walce. Traktaty Sun Tzu poznają menedżerowie, właściciele firm i doradcy. Wykorzystanie ich w marketingu również może przynieść zaskakujące rezultaty. Ponadczasowe strategie można zastosować podczas analizowania pozycji firmy, budowania marki, tworzenia kampanii marketingowych i wprowadzania ich w życie.

"Sztuka wojny. Sztuka marketingu" to adaptacja nauk generała Sun Tzu do realiów współczesnego marketingu. Czytając ją, przekonasz się, jak strategie stworzone z myślą o prowadzeniu wojny mogą przydać się podczas podbijania rynku. Opisane w książce techniki może wykorzystać każdy specjalista od marketingu. Nie znajdziesz tu oklepanych porad dotyczących drukowania folderów i publikowania reklam w prasie. Przeczytasz natomiast o rozwiązaniach taktycznych sprawdzonych w tysiącach bitew, planowaniu strategii, wykorzystywaniu swoich mocnych stron, prowadzeniu negocjacji i stosowaniu podstępów.

  • Analiza sytuacji i wybór rynku docelowego
  • Planowanie kampanii marketingowej
  • Pokonywanie przeszkód
  • Wejście na rynek
  • Adaptacja do realiów rynku
  • Wdrażanie strategii marketingowej
  • Sztuka badania rynku

Poznaj nowe, wyjątkowe metody wygrywania bitew o pozycję rynkową.