Autorzy: Eric Enge, Stephan Spencer, Jessie Stricchiola, Rand Fishkin
Rzeczowa, bogata w informacje i dająca wgląd we wszystko, co najważniejsze, pozycja dla każdego, kto pragnie poznać SEO od podszewki. Seth Godin, autor książki Wszyscy jesteśmy dziwni
Wiedza o SEO jest fundamentem dzisiejszego biznesu sieciowego. Napisana przez najlepszych praktyków SEO, książka ta może nauczyć Cię tego, czego potrzebujesz, by prowadzić działalność w sieci. Tony Hsieh, prezes Zappos.com, Inc., autor bestsellera Delivering Happiness
Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Takich osób jest garstka. Dlatego jeżeli nie ma Cię na pierwszej stronie wyników, tak naprawdę nie istniejesz w sieci. Trafienie na nią musi być Twoim celem, który da Ci szansę odniesienia sukcesu w biznesie.
Dzięki temu podręcznikowi to zadanie jest w Twoim zasięgu. Czterech uznanych ekspertów w dziedzinie optymalizacji witryn internetowych dzieli się wskazówkami i technikami, które pomogą Ci zaplanować i wcielić w życie kompleksową strategię SEO. W trakcie lektury poznasz najlepsze techniki optymalizujące stronę pod kątem pozycji w wynikach wyszukiwania. Nauczysz się wybierać najlepsze słowa kluczowe i oceniać ich skuteczność. Ponadto przekonasz się, że źle przeprowadzone pozycjonowanie strony może przynieść więcej szkody niż pożytku. Obecnie, kiedy serwisy społecznościowe święcą triumfy, nie można ich ignorować jako źródła ruchu, dlatego autorzy dość szczegółowo analizują je pod kątem pozycjonowania. Ta książka to jedyny w swoim rodzaju, kompletny przewodnik po zagadnieniach związanych z SEO. Musi się znaleźć na półce każdego pasjonata optymalizacji stron internetowych!
Dzięki tej bezcennej książce:
Przedmowa (15)
Wprowadzenie (17) 1. Wyszukiwanie jako miara trendów społecznych i narzędzie handlowe (19)
2. Podstawy posługiwania się wyszukiwarkami (43)
3. Definiowanie celów strategii SEO i określanie docelowych użytkowników (99)
4. Pierwsze kroki w SEO (119)
5. Identyfikowanie i analiza nakierowanych słów kluczowych (157)
6. Tworzenie witryny przyjaznej SEO (203)
7. Przygotowanie ciekawych treści i marketing odnośników (305)
8. Rola mediów społecznościowych i danych użytkowników w generowaniu wyników wyszukiwania (361)
9. Optymalizacja wyszukiwania specjalistycznego (411)
10. Śledzenie wyników wyszukiwania i wyznaczniki powodzenia strategii (463)
11. Zmiany domeny, przeprojektowanie witryny pod kątem SEO i rozwiązywanie problemów (539)
12. Nauka SEO i własne badania (573)
13. Tworzenie własnego zespołu SEO a wynajem zewnętrznej firmy (607)
14. Sztuka ewoluująca - przyszłość SEO (641)
Glosariusz (663) Skorowidz (679) O autorach (691) Kolofon (681)