Sztuka rozpoczynania
Tytuł oryginału: The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Autorzy: Guy Kawasaki
Rok wydania: 2007
Stron: 240
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 83-[zasłonięte]-0802-8
Format: A5
Oprawa: twarda
Książka jest nowa
Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących
- Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat
- Nie cofaj się przed trudnymi projektami
- Odważnie sięgaj gwiazd
Do biegu, gotowy... START!
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.
Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:
- wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy,
- otaczać się najlepszymi pracownikami,
- zbudować silną markę,
- zabłysnąć w mediach,
- rozłożyć konkurencję na łopatki.
"Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu" Jay Conrad Levinson,
autor książek z serii Marketing partyzancki
helion_promocja1 onepress_marketing