Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztuka rozpoczynania

28-01-2012, 0:25
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2020124406
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 15:20:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autor: Guy Kawasaki
Tłumaczenie: Joanna Sugiero
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0802-7
Tytuł oryginału: The Art of the Start: The Time-Tested, Battle-Hardened Guide for Anyone Starting Anything
Format: A5, stron: 240
oprawa twarda


Data wydania: 03/2007
Przewodnik pełen skutecznych i sprawdzonych rad dla początkujących 
Podejmij wyzwanie rzucone Ci przez świat 
Nie cofaj się przed trudnymi projektami 
Odważnie sięgaj gwiazd 
Do biegu, gotowy… START! 
Każde przedsięwzięcie zaczyna się od marzenia, idei, inspiracji albo obsesji. Jednak droga od pomysłu do jego realizacji jest długa, kręta i wyboista. Zapał szybko gaśnie, a to, co wydawało się wspaniałym planem gwarantującym sukces, nagle staje się mdłe, nijakie i bez wyrazu. Dlatego tak ważne jest, żeby już na samym początku opracować skuteczny scenariusz działania i ściśle się go trzymać.

Ta książka pomoże Ci zrealizować każdy projekt, bez względu na to, czy chodzi o nowy produkt, usługę, firmę, dział czy organizację. Znajdziesz w niej odpowiedzi na dręczące Cię pytania i wsparcie niezbędne do tego, aby przeprowadzić projekt do końca. Dowiedz się, jak:

wytrzasnąć spod ziemi pieniądze dla swojej firmy, 
otaczać się najlepszymi pracownikami, 
zbudować silną markę, 
zabłysnąć w mediach, 
rozłożyć konkurencję na łopatki.


"Stworzyłem markę znaną na całym świecie, ale po przeczytaniu tej książki miałem niepohamowaną ochotę rzucić moją firmę i zacząć wszystko od początku. Książka Guya odkryła przede mną tyle rzeczy, o których nie miałem pojęcia, i rozwiała tyle moich iluzji, że czytałem ją jak najlepszą powieść. Chciałbym być bankiem, do którego zwrócą się ludzie po jej przeczytaniu" 
Jay Conrad Levinson, 
autor książek z serii Marketing partyzancki