Wszystkie książki posiadamy na stanie! Wysyłamy w przeciągu jednego dnia roboczego!
Tytuł: Sztuka przytulania klientów. Dopieszczaj i pielęgnuj relacje w biznesie
Autor: Jack Mitchell
Wydawnictwo: MTBiznes
Wydanie: 2009
Oprawa: miękka
Stron: 328
ISBN:
[zasłonięte]978-83732-40-2
Mistrz obsługi klienta odkrywa swoje sekrety zbudowania długotrwałych biznesowych więzi i lojalności klienta.
Fundujemy naszym klientom prysznic wytężonej uwagi. Nie mam ani cienia wątpliwości, że naszą filozofię da się zastosować w sprzedaży niemal wszystkiego – od silników samolotowych po woreczki z fasolą do gry.
Jack Mitchell
Jedyny sposób na pozostanie w biznesie to posiadanie klientów – i Jack Mitchell wie, jak ich przyciągnąć i jak utrzymać. Jego złudnie proste, lecz ujmujące podejście do obsługi klienta polega na przekonaniu, że związek jest sercem każdej transakcji. Filozofia biznesowa Jacka zasadza się na „uściskach” – indywidualnych podejściach, które wywierają wrażenie i zadowalają klienta, w rodzaju:
• Zapamiętywania imienia psa klienta
• Telefonowania do klienta, by się upewnić, czy jest zadowolony z dokonanego zakupu
• Oferowania „dziecięcego kącika” z telewizorem, książkami i poczęstunkiem
• Wiedzy o golfowych handicapach klienta
• Przedstawiania klientów potencjalnym partnerom biznesowym
• Pozwalania klientowi na wykonanie prywatnego telefonu z biura
To dowiedziona teoria – przytulanie działa! Firma Mitchells/Richards osiąga najwyższe marże zysku w branży, a także cieszy się zadziwiającą lojalnością klientów. Książka Sztuka przytulania klientów, uzupełniona o anegdoty będące przykładami nadzwyczajnej obsługi klienta, wyjaśnia, jak każde przedsiębiorstwo może zastosować filozofię przytulania w celu przyciągnięcia wspaniałego personelu, obniżenia kosztów marketingowych i zapewnienia sobie wyższych zysków brutto oraz długoterminowych dochodów. W czasach, gdy obsługa klienta decyduje o sukcesie lub porażce, Sztuka przytulania klientów pokazuje, jak jedyna w swoim rodzaju filozofia Jacka przynosi upragnione rezultaty.
O AUTORZE
JACK MITCHELL jest dyrektorem spółek Mitchells/Richards, dwóch spośród odnoszących sukcesy sklepów odzieżowych w branży.
OPINIE
To wspaniała lektura dla tych, którzy zapomnieli, że współczesny handel detaliczny to nie tylko efekt skali, optymalizacja, komputeryzacja. Jack Mitchell pokazuje, że nowoczesność i technika nie muszą oznaczać w obsłudze klienta eliminacji tego, co tradycyjne, ciepłe i indywidualne. Sklep Jacka Mitchella przywodzi na myśl świat dobrze znanego nam z „Lalki” subiekta Ignacego Rzeckiego, który lubi swoją pracę, mimo że wykonuje ją od wielu lat. Głęboko zapadają w pamięć słowa Jacka Mitchella: "Nie chodzi o lokalizację, lokalizację, lokalizację – chodzi o obsługę, obsługę, obsługę."
- Robert Szewczyk, redaktor naczelny „Detal Dzisiaj” oraz „Detal Dzisiaj Network”