Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztuka promocji Sznajder

18-05-2014, 13:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł     
Użytkownik 451stopni
numer aukcji: 4252550937
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 13:48:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sztuka promocji Sznajder

Autor AllegroSznajder
WydawnictwoBusiness Press Sp. z o.o.
Rok wydania1993
OkładkaMiękka
StanDobry
AutorAndrzej Sznajder


Rozwój różnych form i rodzajów promocji, szczególnie reklamy jako najbardziej spektakularnej jej formy, datuje się w Polsce właściwie od niedawna. Promocja stała się jednym z bardziej widocznych zjawisk łączących sie z wprowadzeniem gospodarki rynkowej. Polscy kosumenci nie zawsze są do tak intensywnej promocji przyzwyczajeni, a przedstawiciele różnych przedsiębiorstw nie zawsze wiedzą jak z takich narzędzi korzystać. Najwcześniej sięgnęły po nie firmy zagraniczne, które od końca lat 80-tych poważniej zainteresowały się polskim rynkiem. Warto więc przyjrzeć się temu nowemu zjawisku z punktu widzenia przydatności promocji dla przesiębiorców.
Aby osiągnąć właściwe efekty działań promocyjnych trzeba przestrzegać pewnych zasad i uwzględniać różne uwarunkowania. Wprawdzie na skuteczność działań promocyjnych w dużym stopniu wpływają takie cechy, jak oryginalność, intuicja twórców, polot i inwencja twórcza, jednak przestrzeganie pewnych reguł ogólnych jest potrzebne, szczególnie, że tamtych cech nauczyć się nie można.
W książce promocja traktowana jest jako element marketingu, dlatego więc przedstawione są także powiązania decyzji promocyjnych z rodzajem i innymi cechami produktu, jego ceną i wykorzystywanymi kanałami dystrybucji.
Książka jest przeznaczona głównie dla przedsiębiorców i menedżerów zajmujących się promocją swych firm oraz dla tych wszystkich osób, które interesują się działaniami promocyjnymi.
Autor jest wybitnym specjalistą z dziedziny marketingu i reklamy. Jest profesorem w Instytucie Międzynarodowego Marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Opublikował szereg artykułów i książek Ostatnio ukazała się książka Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym.