Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych
Autor/tłumacz: Bernard Blein, tłum.: Róża Stefańska Rok wydania: 2010 Wydawnictwo: RM ISBN[zasłonięte]978-8343-783-9, stron: 160, format B5, oprawa miękka
Jeśli musisz poprowadzić zebranie w pracy, wygłosić mowę przed szeroką publicznością, zabrać głos podczas konferencji, chcesz zabłysnąć przed komisją egzaminacyjną lub w trakcie spotkania o pracę albo po prostu powitać gości przybyłych na uroczystość rodzinną, powinieneś zapoznać się ze złotymi regułami wystąpień publicznych.W poradniku tym przedstawiono podstawowe zasady komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Dowiesz się z niego, jak celnie dobierać słowa, jak rozpocząć przemówienie, by przykuć uwagę słuchaczy i jak je zakończyć, by pozostawić po sobie dobre wrażenie. Nauczysz się właściwie wykorzystywać narzędzia pomocne podczas prezentacji, wykładu bądź konferencji. Opanujesz także pozawerbalny sposób wpływania na publiczność - wypracujesz odpowiednią postawę i gestykulację. W książce opisano również skuteczne sposoby zwalczania tremy.Na konkretnych przykładach wystąpień publicznych, ilustrujących zarówno pozytywne zachowania, jak i błędy, pokazano, jak przemawiać, by odnieść sukces. Głos więźnie Ci w gardle? Czujesz pustkę w głowie? Jeśli każde wystąpienie publiczne sprawia, że zżera Cię trema, ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Autopromocja, czyli jak wykorzystać swoje atuty
Autor/tłumacz: Christine Öttl, Gitte Härter, tłum.: Urszula Szymanderska Rok wydania: 2008 Wydawnictwo: RM ISBN[zasłonięte]978-8343-761-7, stron: 128, format 165x210 mm, oprawa miękka
Siedź w kącie, znajdą cię"? Nic z tego! Nawet największe talenty czy dokonania przepadną, jeśli nie zostaną odpowiednio zaprezentowane. Ale bez obaw: umiejętne przedstawienie swoich atutów i osiągnięć nie jest na szczęście kwestią genów - tego można się nauczyć, pod warunkiem, że to, co robimy, pozostaje w zgodzie z naszą osobowością.Podkreśl swoje atuty. Dzięki zamieszczonym w książce testom i ćwiczeniom dowiesz się, jakie są twoje mocne strony i w jaki sposób możesz poprawić swój wizerunek. Stosując techniki autopromocji opisane w tym poradniku, nauczysz się radzić sobie ze swoimi słabościami i błędami, jasno wyrażać swoje oczekiwania i cele oraz komunikować się z innymi w sposób jasny, otwarty i bezpośredni. To wszystko pomoże ci zyskać większy szacunek u szefa, klientów lub kolegów z pracy. Na licznych przykładach pokazano, jak w najrozmaitszych sytuacjach zawodowych przedstawiać własne osiągnięcia, umiejętności i przekonać innych do swojego zdania. Pokaż się z jak najlepszej strony!