Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów Michalak 24 h

21-12-2014, 15:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25.80 zł     
Użytkownik beniamind-pl
numer aukcji: 4822999034
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-12-2014 14:37:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.


Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" - Piotr R. Michalak i Jakub Woźniak

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie II - 2008
ISBN [zasłonięte]978-8382-373-8
Książka drukowana
ilość stron: 166
cena katalogowa: 34,90 zł
nasza cena: 25,80 zł


 

 


Zapewne obił Ci się kiedyś o uszy termin "copywriting".
Być może też masz już swoje pierwsze kroki w pisaniu ofert reklamowych za sobą.
To, że jesteś na tej stronie na 100% oznacza, że coś sprzedajesz,
chcesz sprzedawać - czyli internetowy marketing nie jest Ci obcy.
Pytanie tylko, jak skutecznie, wręcz perswazyjnie sprzedawać słowem.

Dowiedz się, jak sprawić, by Twoje teksty reklamowe hipnotyzowały Twoich klientów,
przynosząc Ci co najmniej
kilkanaście tysięcy złotych zysku miesięcznie
.

"Wiedza do niedawna tajemna - wreszcie ujrzała światło dzienne!"

Tak, jest już dostępna publikacja, która zdradza tajemnice skutecznych tekstów reklamowych.
Dzięki niej każdy jest w stanie napisać nieprzyzwoicie skuteczny tekst perswazyjny
i zacząć zarabiać o kilkaset procent więcej na swoim produkcie lub usłudze...

W publikacji "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" specjalista,
doświadczony copywriter - Piotr R. Michalak dzieli się sekretami swojego warsztatu,
byś i Ty mógł zacząć tworzyć naprawdę działające teksty ofert.

Rynek pisania perswazyjnych ofert dopiero w Polsce raczkuje,
więc ta publikacja jest dla Ciebie podwójną szansą - możesz nie tylko napisać ofertę,
która o kilkaset procent zwiększy sprzedaż Twojej firmy - możesz także rozpocząć od tego poradnika
swoją karierę w copywritingu.
Już za chwilę dowiesz się jak wzbudzić zaufanie klienta, pokazać swój profesjonalizm,
a przede wszystkich nakłonić go do zakupu lub skorzystania z Twojej oferty.

 

"To bardzo dziwne, że po przeczytaniu niewinnie wyglądającej książeczki, nagle wyrastają nam pazury drapieżcy chcącego za pomocą opisowego tekstu wyciągnąć więcej przyjemności z życia. Więcej nie zachwalam, kto chce to kupi. Kogo to nie interesuje, niech tak zostanie. Ja tego nie zmienię. Pozdrawiam czytelników Złotych Myśli. "
- Grzegorz Grefkowicz, Zajmuje się drukiem UV-LED, jestem właścicielem drukarni cyfrowej

 

Ile można zarobić na skutecznym copywritingu?

Dobry autor tekstów perswazyjnych zarabia np. kilkanaście tys. złotych miesięcznie za... pisanie tekstów!
Wyobraź sobie, co stanie się, jeśli umówisz się z firmą,
by płaciła Ci tylko jakiś procent od wzrostu sprzedaży produktów
spowodowanego przez napisaną przez Ciebie ofertę - automatycznie uzyskujesz źródło pasywnego dochodu.



Umiejętność przekonywania to również jedna z bardzo ważnych umiejętności życiowych.
Jeśli nauczysz się tego przy okazji pisania tekstów perswazyjnych,
Twoje maile w życiu prywatnym również będą skuteczniejsze (zresztą nie tylko maile - cała komunikacja),
bo będziesz już wiedział, jak oddziaływać na ludzką psychikę,
by przekonać czytelnika lub rozmówcę
do wykonania korzystnego dla Ciebie działania.

 

Opinia czytelnika:

"Hmm, ciężko wystawić opinię na taką książkę, chodzi o to aby nie przesłodzić :) (...) Fenomenalnie napisany, krok po kroku, co i jak, bez owijania w bawełnę, same konkrety. Ja to lubię. Pozostawia uczucie tego typu, aby jak najszybciej skończyć czytać bo już trzeba zacząć wprowadzać w życie nowe techniki. Polecam również i innym konkretnie myślącym przedsiębiorcom. Dziękuję"

- Daniel Szczęsny, Prowadzę firmę elektroinstalacyjną w Irlandii oraz sprzedaż oświetlenia poprzez bezpośrednią dostawę i sklep internetowy.

 

Przejdźmy jednak do konkretów
– co będziesz miał z zakupu tej książki?

   Copywriting Poznasz dogłębnie schemat AIDA, czyli najskuteczniejszy sposób, by stworzyć ciekawą, przykuwającą uwagę ofertę reklamową. Dowiesz się, jak wykorzystać AIDA w praktyce (co nie jest wcale takie oczywiste - o czym wiesz, jeśli już próbowałeś).

    Copywriting Odkryjesz, jak za pomocą prostych technik wzbudzać coraz większe zaufanie Twoich Klientów. A przecież od zaufania zależy, czy kupią oni coś na Twojej stronie, skoro nawet Cię jeszcze nie znają!

    Copywriting Dowiesz się, jak za pomocą oferty reklamowej skutecznie wzbudzać w Klientach silne, pozytywne emocje i podświadomie kojarzyć je z Twoim produktem lub usługą.

   Copywriting Przekonasz się, jak działają słowa, których używamy na co dzień i jak je wykorzystać, by podnieść skuteczność oferty reklamowej (zdziwisz się, gdy się o tym dowiesz!)

   Copywriting Nauczysz się najskuteczniejszych technik perswazji, jakie kiedykolwiek wymyślono, i wykorzystasz je w swojej reklamie, by podwyższyć swoje zyski.

    Copywriting Odpowiesz sobie na pytanie, do kogo tak naprawdę kierujesz swoją ofertę, przez co jeszcze precyzyjniej ułożysz komunikat reklamowy i będziesz skuteczniejszy niż kiedykolwiek.

 


Jak myśli Twój klient? 

Książka "Sztuka pisania perswazyjnych tekstów" jest analizą tego jak myślą Twoi klienci. 
Gdy poznasz ten sekret, będziesz tworzył takie oferty, które trafią w sedno ich potrzeb, ... i które opróżnią ich portfele... :)
Dowiesz się w jaki sposób używać słów, aby wzbudzały one natychmiastową potrzebę kontaktu,
zakupu, czy kliknięcia w odpowiedni link.
Z wypiekami na policzkach, czytelnicy Twoich tekstów będą robili dokładnie to, o co ich poprosisz.
Przy okazji, nauczysz się też rozpoznawać próby manipulacji Twoimi decyzjami i zaczniesz kupować tylko to,
co prawdziwie potrzebujesz. 

Podejrzewam, że nie możesz się już doczekać, zanim zagłębisz się w lekturę tej publikacji.
Zanim to zrobisz, pozwolę sobie przytoczyć jedną z opinii czytelników na jej temat: 
"Rzecz na pewno warta swojej ceny, tym bardziej, że w tej dziedzinie naprawdę trudno o dobrą pozycję.
Na nieco ponad 160 stronach autorzy zmieścili bardzo wiele cennych informacji, przydatnych nawet dla zawodowców.
Przystępny język, tłumaczenie na przykładach. Polecam.

- Marcin Kulig
, copywriter, Gdańs

 

Jeśli uważasz, że czas najwyższy, aby Twoje oferty stały się skuteczniejsze,
a ich język bogatszy i ciekawszy - zamów najlepszą w Polsce publikację o copywritingu.

 

 


Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 


 

 

 

 

 

  • WSTĘP?
  • ZANIM ZACZNIESZ PISAĆ TEKST
  • Przekonania genialnego copywritera
  • Kto jest Twoim Klientem Idealnym?
  • Jaka jest Najbardziej Oczekiwana Akcja?
  • AIDA: CZTERY KROKI SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
  • STRATEGIA, KTÓRA UŁATWI CI NAPISANIE TEKSTU OFERTOWEGO W PRAKTYCE
  • CIEMNA STRONA MOCY, KTÓREJ NIE NAUCZĄ CIĘ NA ŻADNEJ UCZELNI
  • JAK PODJĄĆ DECYZJĘ ZA KLIENTA (EMOCJE I PRZEKONANIA)
  • USUWANIE PRZESZKÓD W DRODZE DO NAJBARDZIEJ OCZEKIWANEJ AKCJI
  • JAK SPRAWIĆ, BY KLIENCI CI ZAUFALI
  • Dowody
  • Opinie
  • Gwarancje
  • Próbki
  • Edukacja
  • Kawa na ławę
  • Eksperckie podejście
  • Dowód społeczny
  • Fakty
  • Podsumowując – zbiór zasad do zastosowania specjalnie dla Ciebie
  • KILKA UWAG O MYŚLENIU SYSTEMOWYM
  • JAK DZIAŁA JĘZYK PERSWAZJI
  • Trans
  • Dopasowanie i prowadzenie
  • Wygrany-wygrany
  • JĘZYK ZMYSŁÓW
  • Wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy
  • Kolorowe słowa, czyli predykaty
  • Skuteczne używanie predykatów
  • DZIAŁANIE NA EMOCJE
  • KOTWICZENIE STANÓW
  • MAGICZNE SŁOWA
  • Zaprzeczenia
  • „Ale” i „pomimo że”
  • „Spróbuj”
  • Implikacje
  • Implikacje jednoczesności
  • Implikacje znaczenia
  • Implikacje przyczyny i skutku
  • Implikacje warunkowe
  • Presupozycje
  • Presupozycje dotyczące świadomości
  • Presupozycje przymiotnikowe i przysłówkowe
  • Tworzenie pozornego wyboru
  • Liczebniki porządkowe
  • Presupozycje „już” i „jeszcze”
  • Presupozycje dotyczące poziomów logicznych
  • Ukryte polecenia
  • Cytaty
  • Tryb przypuszczający
  • Wyobraź sobie…
  • Nieznane możliwości interpunkcji
  • Wiesz, jak to jest…?
  • Wieloznaczności
  • Skojarzenia
  • CASE STUDY: NASZA WŁASNA OFERTA COPYWRITINGU
  • NA ZAKOŃCZENIE



 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind.pl[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"