Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Sztuka osiągania zysku
Wydawnictwo: Helion Genialne dialogi o biznesie
- Koniec z błądzeniem po omacku -- czytelne przewodniki po świecie biznesu.
- Sztuka osiągania zysku. Wystarczy wybrać odpowiednią strategię.
- Żółta koszulka lidera, czyli zostaw konkurencję w tyle.
Jak to się dzieje, że niektóre firmy przynoszą ogromne zyski, a inne nie mogą wyjść poza granicę rentowności? Dlaczego niektóre marki są znane na całym świecie, a inne, podobne produkty mają tylko garstkę zwolenników? W czym tkwi tajemnica sukcesu?
Adrian Slywotzky, wybitny znawca rynku i specjalista w dziedzinie strategii biznesowych twierdzi, że nie ma jednego uniwersalnego sposobu na osiąganie wysokich zysków. Sam zdefiniował 23 takie metody. Wszystkie zaprezentował w niniejszej książce w formie lekkich, ciekawych dyskusji między niezwykłym nauczycielem Davidem Zhao a jego młodym, niedoświadczonym uczniem. Dowiedz się, który model najbardziej pasuje do Twojej strategii biznesowej. Oto niektóre z nich:
- Model rozwiązania dla klienta
- Model piramidy
- Model kluczowego produktu
- Model specjalizacji
- Model marki
- Model względnego udziału w rynku
- Model niskich kosztów biznesu
Spis treści:Prolog (13)
Lekcja 1. Model Rozwiązania dla Klienta (25)
Lekcja 2. Model Piramidy (39)
Lekcja 3. Model Złożonej Całości (53)
Lekcja 4. Centrala Telefoniczna (71)
Lekcja 5. Model Czasu (89)
Lekcja 6. Model Kluczowego Produktu (107)
Lekcja 7. Model Zwielokrotnienia (131)
Lekcja 8. Model Przedsiębiorczości (143)
Lekcja 9. Model Specjalizacji (157)
Lekcja 10. Model Zainstalowanej Bazy (171)
Lekcja 11. Model Standardu De Facto (179)
Lekcja 12. Model Marki (189)
Lekcja 13. Model Produktu Specjalistycznego (205)
Lekcja 14. Model Lokalnego Lidera (217)
Lekcja 15. Model Skali Transakcji (229)
Lekcja 16. Model Pozycji Łańcucha Wartości (241)
Lekcja 17. Model Cyklu (247)
Lekcja 18. Model Post-sprzedaży (261)
Lekcja 19. Model Nowego Produktu (273)
Lekcja 20. Model Względnego Udziału w Rynku (291)
Lekcja 21. Model Krzywej Doświadczenia (305)
Lekcja 22. Model Niskich Kosztów Biznesu (317)
Lekcja 23. Model Cyfrowy (327)
Lista lektur (343)
O autorze (347)
|