Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania
Wydawnictwo: OnePress Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku
- Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
- Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
- Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych
Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.
Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive -- to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry -- walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się: - jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
- jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
- jak prowadzić spójny marketing,
- jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
- jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
- jak znajdować nisze rynkowe.
Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał: -- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi? Na co Einstein odrzekł: -- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne. W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi -- takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.
Spis treści:Wstęp (9)
1. Znów poważnie o biznesie (19)
Witamy w gospodarce klienta
2. Prowadź biznes dla swoich klientów (35)
Bądź ŁRZNI
3. Daj klientom to, czego chcą (61)
Dostarczaj WWD
4. Umieść procesy na pierwszym miejscu (79)
Umożliwiaj osiąganie maksymalnych wyników
5. Twórz ład tam, gdzie panuje chaos (115)
Systematyzowanie kreatywności
6. Mierz to, co ważne (143)
Niech wskaźniki będą domeną zarządzania, a nie księgowości
7. Zarządzaj bez struktury (173)
Zysk z niejednoznaczności
8. Skup uwagę na kliencie końcowym (201)
Zamieniaj łańcuchy dystrybucyjne w społeczności dystrybucyjne
9. Rozbijaj okalające ściany (223)
Współpraca wszędzie, gdzie to możliwe
10. Rozwiń swoje przedsiębiorstwo (267)
Integracja wirtualna zamiast pionowej
11. Do dzieła (297)
Wdrażanie programu
12. Przygotuj się na przyszłość, której nie można przewidzieć (321)
Sformalizowanie umiejętności radzenia sobie ze zmianami
Skorowidz (347)
O autorze (357)
|