|
Autor: Anna Tiuryn Wydawca: CeDeWu.pl Rok wydania: 2007 Okładka: Twarda Wymiary: 148X210 Ilość stron: 175 ISBN:[zasłonięte]978-83089-58-3 Cena detaliczna: 37.90
|
Opis:Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że? studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą. Anna Turyn W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury, ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów. Zaproponowany przez autorkę najprostszy model jakości w praktyce daje podstawę do osiągnięcia sukcesu w każdym biznesie. Jego zastosowanie, zarówno w małych firmach, jak i w wielkich korporacjach, umożliwia jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych dla budowania marki i zwiększenia sprzedaży. Stosując go w praktyce osiągniesz podstawowe zadanie marketingu: zaspokoisz potrzeby klienta z zyskiem dla siebie? Grzegorz Kiszluk Recenzja: Prawdziwa jakość na polskim rynku (2[zasłonięte]007-02) Radoslaw Czachorowski To pierwsza taka książka w Polsce. Napisana przez Polkę, która dzięki doświadczeniu i miłości do swojej pracy pokazuje coś więcej niż tylko jak kochać klienta. Daje nam przykład jak zbudować sukces firmy, umocnić jej markę, zarządzać zespołem i dbać o klienta. To przecież klient jest najważniejszy - bez niego firma nie mogłaby istnieć - o czym często zapominają ludzie biznesu. Klient traktowany jako ktoś, z kim wiążemy się na dłużej niż tylko na chwilę, kiedy kupuje nasz produkt lub usługę. Gdyby wprowadzić chociaż część zaprezentowanych w lekturze zasad w praktyce... o ile lepiej żyłoby się klientom, pracownikom, a sukces wielu firm oparty byłby na solidniejszych podstawach. Sztuka kochania klienta - "by firmy rosły w siłę i żyło się dostatnio" Naprawdę - książka napisana w sposób dostępny zarówno dla szefów jak i zwykłych ludzi. Prawdziwie mądra książka. Książka z przesłaniem (2[zasłonięte]007-02) Paweł Zygert Każdy z nas jest klientem i każdy z nas miał przykre doświadczenia z tym związane. W banku, na poczcie, w urzędzie możemy czasami poczuć się jak w czeskim filmie; nikt nic nie wie, niczego nie da się załatwić, a nasz problem jest lekceważony. Ta książka uświadamia nam, że wymagając od innych, żeby godnie nas traktowali, sami też powinniśmy się odpowiednio postarać, gdy wykonujemy swoją robotę, np. prowadząc własny biznes. Wykiwany klient potrafi wyrobić firmie najgorszą markę i choćby dlatego trzeba na niego chuchać i dmuchać. Prawdziwy manager dba o markę i dąży do długoterminowych korzyści. Dowiadujemy się, jak je osiągnąć, przyjmując za punkt wyjścia odczucia Klienta. Chciałoby się, żeby wszyscy ludzie postępowali rozumnie i szanowali się wzajemnie.
|
|
|