Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Sztuka kochania klienta Anna Tiuryn

20-05-2014, 20:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.25 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4260069782
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-06-2014 20:21:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

biuro

Lideria - Biuro

+48 22[zasłonięte]695-45
lideria.biuro[zasłonięte]@lideria.pl


konto

      97 1140 [zasłonięte] 200400           3002 [zasłonięte] 347810

dostawa
Sprawdź szczegóły w :
"Dostawa i płatność"

Odbiór osobisty
w Warszawie

Nie wysyłamy paczek
za granicę.






produkt

Sztuka kochania klienta

Autor: Anna Tiuryn

ilość stron: 172
oprawa: twarda
format: 140x200

data wydania: 2007
wydawca: CeDeWu

EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]00895

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych.
To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami.
SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że?, studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą.
Anna Tiuryn: "W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne,a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje sięjakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lekturaobowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm- którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury,ocenią (i docenią!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywistepotrzeby klientów." Zaproponowany przez autorkę najprostszy model jakości w praktyce daje podstawę do osiągnięcia sukcesu w każdymbiznesie. Jego zastosowanie, zarówno w małych firmach, jak i w wielkich korporacjach, umożliwia jeszcze bardziej efektywnewykorzystanie narzędzi marketingowych dla budowania markii zwiększenia sprzedaży. Stosując go w praktyce osiągnieszpodstawowe zadanie marketingu: zaspokoisz potrzeby klientaz zyskiem dla siebie?,

    Jak nie płacić za dostawę?


    1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii:  Darmowa dostawa
    2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty
         z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
    

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji
i zapłacić tylko raz za dostawę?


1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka      
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przycisk  


Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.