Sztuka czytania ze zrozumieniem kl.1 materiały dodatkowe Edukacja wczesnoszkolna
| ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]67061 |
| Strony: |
48 |
| Autor: |
MAŁGORZATA OGRODOWCZYK |
| Wydawnictwo: |
NOWA ERA |
| Zawartość:: |
Książka |
| Format:: |
| nr dopuszczenia:: |
| stan magazynowy:: |
| Poziom:: |
| Wiek:: |
| Wersja/rodzaj:: |
| Ilość:: |
| pojemność:: |
| wymiary:: |
| Producent:: |
| kolor:: |
| okładka:: |
| ilość graczy:: |
| Licencja:: |
|
|
Opis produktu:
„Sztuka czytania ze zrozumieniem” to pierwszy z cyklu trzech zeszytów ćwiczeń umożliwiających uczniom klas 1-3 doskonalenie umiejętności czytania ze zrozumieniem.
O atrakcyjności zeszytów przesądzają ciekawe, wzięte z życia teksty oraz różnorodne typy ćwiczeń zachowujące zasadę stopniowania trudności. Dzieci korzystające z ćwiczeń nauczą się wyszukiwania, łączenia i interpretowania informacji, wyciągania wniosków oraz samodzielnego wzbogacania wiedzy. Są to umiejętności przydatne nie tylko w codziennym życiu, ale także podczas czekających uczniów w przyszłości egzaminów.
Zeszyt 1 to ćwiczenia kształtujące umiejętność odczytywania symboli graficznych, sylab, wyrazów i krótkich tekstów, a także porządkowania historyjek obrazkowych, uzupełniania zdań i udzielania odpowiedzi na pytania do tekstu. Ćwiczenia uwzględniają kolejność wprowadzania liter w podręcznikach Nowej Ery do klasy 1.
Zeszyt 2 wprowadza zabawy bazujące na różnych tekstach, takich jak list, opis, dialog. Uczeń wyszukuje informacje według podanych kryteriów, samodzielnie czyta polecenia do zadań i je wykonuje. Ćwiczenia w zeszycie doskonalą technikę i szybkość czytania oraz pomagają kontrolować i dyscyplinować pracę oka.
Zeszyt 3 zawiera zadania wymagające formułowania wniosków, określania skutków i przyczyn, objaśniania znaczeń słów. Dziecko uczy się rozumieć proste przenośnie i porównania, a także odczytywać emocjonalne zabarwienie tekstów. Są też ćwiczenia wspomagające zapamiętywanie treści i odczytywania danych z mapy, diagramu czy tabeli.
kliknij na mapkę aby powiększyć:
|