Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szkolenie Facebook Marketing DVD WYCZERPANY NAKŁAD

01-02-2014, 15:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150 zł     
Użytkownik swistak_baunsuje
numer aukcji: 3895961631
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 14   
Koniec: 01-02-2014 13:52:00

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 483.00 [kg]
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NAJLEPSZE SZKOLENIE FACEBOOK MARKETING W SIECI.

sprawnymarketing.pl

Szkolenie Facebook Marketing -

trzy filary sukcesu Twojej firmy na Facebooku
3 x DVD


Nowość! Długo oczekiwane Szkolenie Facebook Marketing na DVD już jest! Poznaj pełen przekrój zagadnień: Facebook Ads, Facebook Premium Ads, strategie komunikacji. Tylko praktyczna wiedza od trzech praktyków. Wszystko na 3 płytach DVD.

Miałem okazję uczestniczyć w wielu różnych eventach branżowych. Jedne są gorsze, drugie lepsze, natomiast na końcu o wartości przedsięwzięcia decyduje tak naprawdę merytoryka. Szkolenie Facebook Maketing było dla mnie naprawdę wartościowe merytorycznie.

Filip Barański Interactive Manager - Kompania Piwowarska S.A.



Trzech specjalistów – trzy płyty DVD – 5 godzin szkolenia!

Zamów trzy płyty DVD, które będą idealnym materiałem szkoleniowym dla Twoich pracowników! 5 godzin szkolenia, na które nie musisz wysyłać delegacji. Obejrzyj je na rzutniku w Twojej firmie lub przed telewizorem/komputerem w Twoim domu. Zobacz rzetelne wykłady, oglądaj panel dyskusyjny i włącz się do dyskusji na Forum.MaxROY.com!

To pierwsze w Polsce szkolenie obejmujące trzy filary marketingu na Facebooku:

· Program Facebook Ads - Reklama rozliczana w modelu opłaty za kliknięcie kierowana nie na słowa, tylko bezpośrednio na ludzi,

· Program Facebook Premium Ads - Kampanie realizowane na stronie głównej czyli Aktualności,

· Strategie komunikacji za pomocą Facebook Fanpage.

To się opłaca! Zamów teraz 3 płyty DVD i oszczędzaj co najmniej 377 zł!

Wielu uczestników warsztatów pytało nas o płyty z tego wydarzenia. To najlepszy sposób na utrwalenie wiedzy, przypomnienie ważnych kwestii i zaprezentowanie wiedzy innym osobom.

Co zyskasz dzięki szkoleniu Facebook Marketing?

Umiejętność skutecznego posługiwania się narzędziami marketingowymi oferowanymi przez portal społecznościowy Facebook. Program reklamowy Facebook pozwala wybrać spośród 870 milionów użytkowników grono klientów zainteresowanych Twoimi produktami i usługami. Dzięki umiejętnościom zdobytym na szkoleniu nie tylko będziesz odpowiadał na intencje użytkowników, ale nauczysz się jak je wywoływać. Dowiesz się także, jak komunikować się ze swoimi fanami za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Zawartość płyt DVD:

DVD 1 - Facebook Ads

1. Sposoby promocji w obrębie Facebooka

2. System Facebook Ads

3. Optymalizacja kampanii Facebook Ads

4. Landing Page a Facebook

5. Zagadnienie zaawansowane

6. Przykłady kampanii na żywym koncie

DVD 2 - Strategie komunikacji w obrębie Facebooka

1. Strategie komunikacyjne w Facebooku

2. Prowadzenie fanpage

3. Budowa ekosystemu komunikacji

4. Marketing sportowy

5. Jak zmierzyć się z kryzysem wizerunkowym?

DVD 3 - Facebook Premium Ads

1. Facebook Premium Ads

2. Reklama na stronie głównej (Aktualności)

3. Modele emisyjne i jak uruchomić kampanię Premium

4. Bonus - Panel dyskusyjny

Poznaj prowadzących:

Tomasz Frontczak
Autor książek i publikacji o marketingu internetowym, w tym pierwszej na polskim rynku pozycji pozycji omawiającej kompleksowo zagadnienia promocji w wyszukiwarkach. Współwłaściciel firmy doradczej
MaxROY.com. Nie zna się na social media, ale pewnie dzięki temu bez skrupułów wykorzystuje możliwości systemu Facebook Ads do generowania ruchu na stronach, który sprzedaje! Uważa, że tak jak parę lat temu Google AdWords, tak teraz system Facebook Ads stwarza niezagospodarowane okazje rynkowe.

Piotr Maruszewski
Szef agencji
PM Interactive, realizującej dla Facebooka kampanie Premium Ads i specjalizującej się w strategiach obceności marek na Facebooku, komunikacji interaktywnej, obsłudze kampanii Facebook Marktplace Ads oraz Facebook Premium.

Jacek Gadzinowski
Absolwent Wydziału Zarządzania na Politechnice Częstochowskiej. Posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe. Aktywny w blogosferze, m.in.
Gadzinowski.pl Stawia na efektywność procesów i rozwoju biznesu. Konsultant komunikacji zintegrowanej i ecommerce. Doradza zarządowi Lecha Poznań w kwestiach Internetu i E-commerce. Wcześniej pracował dla Amica Wronki S.A, w agencji Momentum/MCann, sklepie internetowym Agito.pl, sieci komórkowej PTC Era oraz dla Onet.pl w Grupie ITI.

Czasy się zmieniają. W niedalekiej przyszłości branded content w social media to nie będzie alternatywa, lecz konieczność. Dedykowane autorskie treści są po prostu niezbędne, by tworzyć unikalny wizerunek marki i skuteczną strategię w social media, angażować skutecznie odbiorców komunikacji.

Jacek Gadzinowski

Możliwości kierowania reklamy przez Facebook Ads są oszałamiające. Jeżeli miałbym wskazać narzędzie reklamowe, które oferuje ogromny zasięg i skuteczność a jest jednocześnie najbardziej niedocenianie, to byłby to właśnie system reklamowy Facebooka. System jest automatyczny, reklamy kierujemy poprzez zainteresowania i demografię, rozliczamy się w oparciu o klik, konkurencja jest niska… czego jeszcze więcej potrzeba? Jeżeli myślisz, że nikt nie klika w reklamy Facebookowe i ta forma nie sprzedaje, to się bardzo mylisz!

Tomasz Frontczak

+KSIĄŻKA REWOLUCJA SOCIAL MEDIA

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

· Monitoring marki

· Social Media ROI

· Obsługa klienta online

· Wsparcie sprzedaży. Social Business

· Ochrona reputacji


Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy.

FRAGMENT KSIĄŻKI: http://rewolucjasocialmedia.pl/rewolucja_social_media_darmowy_fragment.pdf

Wstęp (9)

Rewolucja social media (13)

· Marketing się zmienia (18)

· Marketer to researcher (18)

· Zmiana narzędzi (18)

· Biznes jako otwarta książka (19)

· Transformacja działu marketingu (20)

· Konsument ewoluuje (20)

· Era technologii (20)

· Zmiana psychiki (21)

· Inicjatywy społeczne (21)

· Social Business Intelligence (22)

· Zmieniająca się rola strategów social media (22)

· Siedem kluczowych trendów w social media (23)

· Podsumowanie (26)

Monitoring internetu (31)

· Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34)

· Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37)

· Narzędzia monitoringu internetu (42)

· Przyszłość monitoringu internetu (48)

· Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50)

· Monitoring social media dla e-commerce (51)

· Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53)

· Platformy social commerce (56)

· Podsumowanie (59)

Ochrona reputacji (61)

· Nie ignoruj negatywów (64)

· Nie trać czasu (64)

· Nie odpowiadaj atakiem (65)

· Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65)

· Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66)

· Ludzka twarz (66)

· Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66)

· Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67)

· Spójność komunikacji (67)

· Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67)

· Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68)

· Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71)

· Podsumowanie (74)

Social Business (75)

· Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)

· Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

· Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)

· Wyjdź ze swojego biura (90)

· Opuść swoją bezpieczną strefę (90)

· Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)

· Pięć porad dla marek na Pinterest (93)

· Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)

· Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

· Styl życia powiązany z marką (109)

· Trwałe wartości firmy (110)

· Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)

· Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

· Wstęp do analizy i pomiaru (122)

· 30 przykładów ROI w social media (134)

· Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

· Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)

· Konsument online (153)

· Zmiana kultury pracy (154)

· Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)

· Netykieta (158)

· Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)

· Wpływowi autorzy (164)

· Pięć typów influencerów w social media (165)

· Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)

· Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)

·