Anthony Robbins po raz pierwszy w Polsce!!!
Zapraszamy do udziału w konferencji, w której głównym mówcą będzie sam Anthony Robbins, którego drugie imię to motywacja odwiedzi Polskę . Już 20 – 22 Marca 2015 roku w Poznaniu!!!!
Na tej aukcji DOSTĘPNE BILETY GOLD
Zapraszamy do udziału w konferencji, w której głównym mówcą będzie sam Anthony Robbins, którego drugie imię to motywacja odwiedzi Polskę . Już 20 – 22 Marca 2015 roku w Poznaniu!!!!
Robbins to z pewnością najbardziej oczekiwana gwiazda rozwoju osobistego, długo wyczekiwana w naszym kraju.
Jego przybycie planowane jest na 20 - 22 Marca 2015. r w Poznaniu.
Bilet Gold 2 700 zł brutto plus 100 zł brutto za tłumaczenie
Zgłoszenia przyjmujemy również drogą mailową na adres [zasłonięte]@diament-df.pl, w tytule e-maila proszę wpisywać ZAMÓWIENIE A. Robbins 20-22.03.2015 plus data zamówienia
W celu zamówienia biletów proszę uzupełnić poniższe dane.
Dane do zgłoszenia:
- Imię i nazwisko uczestnika (wymagane)
- Adres e-mail (wymagany)
- Telefon (opcjonalnie)
- Liczba biletów
- Wpisz dodatkowe imiona i nazwiska uczestników,
jeśli kupujesz więcej niż 1 bilet
- Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT. Jeśli chcesz, by została wystawiona na firmę, prosimy o uzupełnienie poniższych danych.
- Nazwa firmy (płatnika)
- NIP
- Imię i nazwisko (jeśli inne)
- Adres płatnika (ulica, numer domu/ mieszkania)
- Kod i miasto
- Chcę otrzymać dodatkowo fakturę VAT pro-forma
WAŻNE INFORMACJE DODATKOWE
Wysyłka Biletów - Bilety będą wysyłane niezwłocznie po dokonaniu i zweryfikowaniu płatności za rezerwację w ciągu 24h.
- rezerwacje opłacone do 15 lutego, wysyłka maksymalnie do 1 marca
Tłumaczenie
Całe 3 dni wydarzenia The Way Ahead będzie tłumaczone symultanicznie na nasz język. Koszt takiego tłumaczenia to 100 zł na całe 3 dni.
Z przyczyn logistycznych nie będzie możliwości zakupu tłumaczenia na miejscu.
Rejestracja będzie trwała od godziny 7:00 - 9:00
piątek, 20 marca 2015 9:00 – 20:00 - Cały dzień z Anthony Robbinsem
sobota, 21 marca 2014 9:00 – 20:00 - Cały dzień z Anthony Robbinsem
niedziela, 22 marca 2014 9:00 – 20:00 - 6 mówców z Polski i zagranicy.
Catering - Na terenie Hali będą ustawione punkty gastronomiczne, w których uczestnicy wydarzenia będą mogli zakupić gorące posiłki, przekąski i napoje.
LOKALIZACJA
Międzynarodowe Targi Poznańskie
Głogowska 14, 60-101 Poznań
Hala 5 A
http://www.mtp.pl/pl/
PLAN DNIA
Prelegentowi zależy na zachowaniu najwyższych standardów prezentacji i nalega, by omówić cały zaplanowany materiał, dlatego konkretne godziny sesji mogą ulec nieznacznym przesunięciom. Przewidziano odpowiednio długie przerwy kawowe oraz przerwę obiadową.
REJESTRACJA
Rozpoczyna się 20 marca 2015 roku, w piątek o godzinie 7:00
Każdy uczestnik musi się zarejestrować. Konferencja rozpoczyna się punktualnie o 9:00 w piątek. Ponieważ obserwujemy duże zainteresowanie Seminarium, spodziewamy się pełnej sali. Prosimy o wcześniejszy przyjazd, aby zdążyć się zarejestrować i zająć dobre miejsca. Spóźnialscy będą mogli wejść na salę podczas pierwszej zaplanowanej przerwy.
WSTĘP
Wstęp na salę będzie możliwy wyłącznie za okazaniem ważnego biletu.
Podczas rejestracji każdy z uczestników otrzyma specjalną opaskę na rękę, którą prosimy zachować przez wszystkie 3 dni trwania konferencji.
OPASKI NA RĘKĘ
W przypadku zgubienia opaski, uczestnikowi zostanie naliczona opłata w wysokości 10 złotych za wydanie nowej opaski.
TŁUMACZENIE
Jeżeli zamawiali Państwo tłumaczenie, prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości abyśmy mogli wydać odbiornik. Ze względu na konieczność zamówienia odbiorników do tłumaczenia, może nie być możliwości dokupienia tłumaczenia na miejscu. Cena zakupu tłumaczenia w dniu rozpoczęcia seminarium będzie wynosić 400 zł.
ORGANIZACJA
Kategoria biletu (SILVER/GOLD/VIP/DIAMOND) wskazuje sektor, w jakim na WIDOWNI można zająć miejsce.
STRÓJ
Strój biznesowy lub swobodny elegancki.
NAGRYWANIE/FILMOWANIE
Filmowanie i nagrywanie podczas sesji jest zabronione.
DZIAŁANIA REKLAMOWE
W trakcie trwania seminarium, przed i po obowiązuję całkowity zakaz
dystrybucji jakichkolwiek form reklamowych przez uczestników szkolenia (w szczególności ulotek reklamowych,
oferowanie zniżek dla uczestników na inne wydarzenia, oraz innych działań mających na celu
dystrybucję jakichkolwiek ofert na terenie jak i w obrębie obiektu) bez pisemnej zgody Organizatora.
Nie zastosowanie się do powyższego będzie miało konsekwencje prawne.
CZAS I MIEJSCE
Opłata za uczestnictwo w naszym Seminarium upoważnia Pana/Panią do:
- wzięcia udziału w Seminarium, w miejscu i czasie wskazanym na bilecie;
- otrzymania materiałów przewidzianych dla zakupionej kategorii wstępu;
Zastrzegamy sobie prawo do zmiany godzin rozpoczęcia oraz lokalizacji Seminarium bez podania przyczyn. Przy czym:
- nie będziemy pociągnięci przez Panią/ Pana do odpowiedzialności z tego tytułu;
- nie będzie Pan/Pani wnosił wobec nas żadnych roszczeń, w tym żądania zwrotu ceny biletu z tytułu takich zmian.
OPŁATY
Płaci nam Pan/Pani za uczestnictwo w Seminarium szkoleniowym:
a) w formie jednorazowej opłaty przy składaniu Zamówienia - bez potrąceń, odliczeń i roszczeń;
b) jeśli płatności nie zostaną uregulowane w terminie, bilet wstępu może ulec unieważnieniu, bez prawa zwrotu i refundacji kosztów.
REZYGNACJA Z UDZIAŁU
Konsument może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn składając Firmie stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 (dziesięciu) dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed jego upływem. W takim przypadku zwrot Opłaty następuje w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia przez Firmę.
Oferta może ulec zmianie bez dodatkowego informowania.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
SPRZEDAŻ I ODSPRZEDAŻ BILETÓW
Bez uprzedniej zgody, zabrania się:
- przenoszenia biletów wstępu na inne osoby, niż zarejestrowane;
- dalszej odsprzedaży biletów;
- oferowania biletów do sprzedaży za prowizję (w tym poprzez internetowe serwisy aukcyjne);
- wykorzystywania biletów do akcji reklamowych, promocyjnych oraz marketingowych (w tym do konkursów oraz promocji handlowych);
- wykorzystywania biletów do zwiększania popytu na inne produkty i usługi;
zarówno przez pierwotnych nabywców, jak i przez inne osoby.
Jeśli bilet zostanie sprzedany, odsprzedany lub przekazany z naruszeniem powyższych zasad, może ulec unieważnieniu bez prawa zwrotu pieniędzy, a jego okaziciel może zostać pozbawiony prawa wstępu na Seminarium.
UWAGA: Odsprzedaż biletów w pewnych przypadkach może podlegać przepisom handlowym.
Polityka przenoszenia praw:
Nie mogę wziąć udziału w szkoleniu, które wykupiłem – czy mogę przenieść moją rezerwację na przyszłoroczne Seminarium?
Nie. Sprzedane bilety dotyczą wyłącznie szkolenia, na które zostały wydane, w opisanym na nich czasie.
Czy zamiast siebie mogę wysłać kogoś innego?
Tak, może Pan/Pani zdecydować na kogo przeniesie swój bilet. Musi nas Pan/Pani o tym zawiadomić drogą mailową, na adres [zasłonięte]@diament-df.pl na co najmniej 14 dni roboczych przed rozpoczęciem Seminarium. Należy podać imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz adres mailowy nowej osoby, a także przesłać nam - opatrzone datą i podpisem - pisemne przeniesienie własności swojego biletu na nowego uczestnika.
Co się stanie z moimi pieniędzmi, jeśli nie wezmę udziału w Seminarium?
Jeśli nie weźmie Pan/Pani udziału w Seminarium, traci Pan/Pani wpłacone pieniądze. Można przenieść swój bilet na inną osobę, zgodnie z procedurą opisaną powyżej. Proszę pamiętać, że uwzględniliśmy Pana/Pani udział przy planowaniu budżetu Seminarium, nie jest więc możliwe uzyskanie zwrotu kosztów biletu, ani też przeniesienie wpłaconych środków na inne Seminarium.
Dziękujemy za zrozumienie: z przyjemnością powitamy Pana/Panią na wybranym szkoleniu.