Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szkoła projektowania graficznego - Dabner

25-01-2014, 12:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 3830880098
Miejscowość Tychy
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-01-2014 12:56:12

Dodatkowe informacje:
Ujęcie: teoria
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 029 187

[zasłonięte]@tlen.pl

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

Wpłata na konto

Pobranie


Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Szkoła projektowania graficznego
Zasady i praktyka, nowe programy i technologie
Dabner David, Calvert Sheena, Casey Anoki

Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-4743-1
Format: 22.0x22.0cm
Ilość stron: 192
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.

Opis:
Szkoła projektowania graficznego jest podstawowym kursem dla projektantów graficznych tworzących na potrzeby wydawnictw drukowanych, animacji i mediów cyfrowych. Praktyczne rady dotyczące wszystkich aspektów projektowania graficznego – od zrozumienia podstaw do opracowania oryginalnej koncepcji i tworzenia udanych gotowych projektów. Przykłady z różnych mediów – periodyków, książek, gazet, telewizji, stron internetowych i elementów tożsamości korporacyjnej. Ćwiczenia i wskazówki dla studentów oraz przykłady rzeczywistych zamówień dla projektantów. To najnowsze światowe wydanie zawiera konkretne rady, jak dostosować projekty do różnych realizacji i informacje dotyczące technik obrazowania cyfrowego, grafiki filmowej i projektowania dla potrzeb Internetu i urządzeń z małymi wyświetlaczami.


okładka