Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szkoła Jeunesse-Lumiere o.Daniela-Ange, Mrocza

28-02-2012, 14:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2029466892
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 30-01-2012 10:26:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Szkoła "Jeunesse-Lumiere" o. Daniela-Ange. Próba syntezy duchowości
ks. Grzegorz M. Korczak

Szkoła
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8363-830-3
  • liczba stron: 310
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Opis

    Spis treści:
    Wykaz skrótów
    Przedmowa
    Wstęp
    Rozdział pierwszy
    PREZENTACJA SZKOŁY "JEUNESSE-LUMIERE"
    1. Geneza szkoły "Jeunesse-Lumiere"
    A. Kontekst społeczny i kościelny
    a) Kontekst społeczny
    b) Kontekst kościelny
    B. Założyciel i jego troska o młodych
    a) Powołanie monastyczne
    b) Powołanie misyjne
    c) Powołanie kapłańskie i brygady ewangelizacyjne
    C. Realizacja
    a) Spotkanie założyciela z osobami wspierającymi powstanie Szkoły
    b) Otwarcie Szkoły w Digne
    2. Struktura organizacyjna Szkoły "Jeunesse-Lumiere"
    A. Statut Szkoły
    a) Cele, prowadzący i środki
    b) Charyzmat
    B. Odpowiedzialni
    a) Sługa "Jeunesse-Lumiere"
    b) "Czuwający"
    c) Rada pastoralna
    d) "Starsi"
    e) Diakonia pastoralna i "sługa domu"
    C. Uczniowie
    a) Fraternie pierwszego roku, "pasterz" i posługi
    b) Kapituła
    Rozdział drugi
    ŹRÓDŁO I ISTOTA DUCHOWOŚCI SZKOŁY "JEUNESSE-LUMIERE"
    1. Maryja
    A. Matka Chrystusa
    a) Wcielenie
    b) Boże Narodzenie
    B. Maryja - Oblubienica Ducha Świętego
    a) Nawiedzenie. Pięćdziesiątnice
    b) Jan Chrzciciel - Świadek Baranka
    C. "Służebnica Pańska"
    a) Wieczne dziecięctwo Boże
    b) Ofiarowanie w świątyni
    c) U stóp krzyża
    2. Eucharystia
    A. Dar Ojca
    a) Źródło miłości
    b) Gody Baranka
    B. Miłosierdzie Syna Bożego
    a) Źródło przebaczenia
    b) Źródło uzdrowienia
    C. Dzieło Ducha Świętego
    a) Źródło komunii (z Bogiem i braćmi)
    b) Źródło uświęcenia (konsekracja i adoracja)
    c) Źródło ewangelizacji
    Rozdział trzeci
    PRZEJAWY DUCHOWOŚCI SZKOŁY "JEUNESSE-LUMIERE"
    1. Kontemplacja
    A. "Słuchać Ojca" - modlitwa osobista
    a) Modlitwa - 1'oraison
    b) Pustynia
    c) Lectio divina
    B. "Modlić się w Synu" - liturgia
    a) Liturgia godzin
    b) Dzień i tydzień w rytmie misterium paschalnego
    c) Rok liturgiczny
    d) Elementy rytów wschodnich w liturgii
    C. "Powierzyć się Duchowi Świętemu" - modlitwa spontaniczna
    a) Modlitwa prośby i wstawiennicza
    b) Modlitwa dziękczynienia i uwielbienia
    c) Modlitwa Jezusowa
    2. Ewangelizacja
    A. Pojęcie ewangelizacji
    a) "Zbawiać z Jezusem"
    b) Pocieszać w Duchu Świętym
    c) Objawiać Ojca
    B. Praktyka ewangelizacji
    a) Podmiot ewangelizacji
    b) Przedmiot ewangelizacji
    c) Forma ewangelizacji
    C. Świadectwo jako sposób budzenia wiary
    a) Ukazywać Boga żywego - kerygmat
    b) Zapraszać do modlitwy - "celebracja"
    c) Prowadzić do sakramentów - Eucharystia i pokuta
    Rozdział czwarty
    ORYGINALNOŚĆ I AKTUALNOŚĆ SZKOŁY "JEUNESSE-LUMIERE"
    1. Oryginalność Szkoły "Jeunesse-Lumiere"
    A. Charakterystyczna spójna doktryna
    a) Łączenie kontemplacji i ewangelizacji
    b) Połączenie tradycji monastycznej z duchowością Odnowy charyzmatycznej
    c) Umiejętne łączenie duchowości katolickiej i prawosławnej
    d) Percepcja nauczania Jana Pawła II
    B. Charakterystyczne elementy pedagogii
    a) Młodzi misjonarze jako przedmiot i podmiot wychowania
    b) Formy wychowawcze
    2. Aktualność Szkoły "Jeunesse-Lumiere"
    A. Współczesne wyzwania
    a) Troska o młodych
    b) Zaangażowanie absolwentów Szkoły w Kościele
    c) Troska o wewnętrzną i zewnętrzną jedność Kościoła
    B. Nowe implikacje
    a) Katolicka Szkoła Kontemplacji i Ewangelizacji Młodych "Dzieci Światłości" i grupa "Magnificat" (Polska)
    b) "Maison de la Sainte Familie" (Francja)
    c) Fraternia i Szkoła "Sentinelle del Mattino di Pasqua" (Włochy)
    Zakończenie
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa