Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SZKLANY FILTR DICHRONICZNY DO LAMP SPOT LIGHT W-wa

20-09-2014, 11:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 95 zł     
Użytkownik www_fotostyle_pl
numer aukcji: 4534733619
Miejscowość Warszawa, Zachodzącego Słońca 8
Wyświetleń: 7   
Koniec: 20-09-2014 11:18:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
  www_fotostyle_pl aby wysłać mail (kliknij)
790 [zasłonięte] 618
22 [zasłonięte] 15
Zapraszamy do sklepu stacjonarnego w Warszawie ul. Zachodzącego Słońca 8, 01-495 Warszawa Przed przyjazdem proszę o telefon celem potwierdzenia dostępności towaru.
Informacja
Kupujesz powyżej 500 zł zadzwoń do nas i zapytaj o rabat. Małe produkty można łączyć w jedną wysyłkę.
Płatność
Oferta SZKLANY FILTR DICHRONICZNY DO LAMP SPOT LIGHT RED HEAD 5500K CL-02
SZKLANY FILTR DICHRONICZNY DO LAMP SPOT LIGHT RED HEAD 5500K CL-02

SZKLANY FILTR DICHRONICZNY DO LAMP SPOT LIGHT RED HEAD 5500K CL-02

  • Produkt marki F&V Photographic Equipment.

    Pozwala precyzyjnie ustawić balans bieli, sprawiając, że kolory są oddane z najwyższą możliwą dokładnością.

SZKLANY FILTR DICHRONICZNY
DO LAMP ŚWIATŁA STAŁEGO 800W


DEDYKOWANY DO LAMP RED HEAD, SPOT LIGHT
ZMIENIA BARWĘ ŚWIATŁA NA 5500K (BIAŁE ŚWIATŁO DZIENNE)


marki
''

''

Nakładka dedykowana jest do lamp typu red head / spot light.
Filtr zmienia barwę światła 3200K (światło sztuczne - żółte) na 5500K (naturalne białe światło). Pozwala precyzyjnie ustawić balans bieli, sprawiając, że kolory są oddane z najwyższą możliwą dokładnością.

Specyfikacja:

  • Filt jest szklany, wzmocniony metalową siatką
  • Odporny na wysoką temperaturę
  • Odporny na uszkodzenia
  • średnica filtra to 16,5cm, średnica szklanej powierzchni to 13,3cm
  • gwarancja 12 miesięcy

''
Sposób użycia na lampie spot light (lampa nie jest częścią zestawu):

''

Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.


Polecam również inne moje aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle galerie przedmiotow na aukcje

Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
  1. 1.  Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
  2. 2.  Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
  3. 3.  W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
  4. 4.  W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
  5. 5.  Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
  6. 6.  Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
  7. 7.  Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
  8. 8.  Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
  9. 9.  W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7 włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
  10. 10.  Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
  11. 11.  W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
  12. 12.  Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  13. 13.  W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
  14. 14.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.