Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SZERMIERKA - TAKTYKA I PSYCHOLOGIA Czajkowski AWF

06-03-2012, 10:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 71 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2095209574
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 36   
Koniec: 03-03-2012 08:19:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (032)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"


TAKTYKA I PSYCHOLOGIA W SZERMIERCE

Zbigniew Czajkowski


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AWF Katowice
Nakład: 500 egz.
Stron: 456


OTO POZOSTAŁE TYTUŁY DOTYCZĄCE SZERMIERKI JAKIE OFERUJEMY



Spis treści:

1. Przedmowa ....................... 9

2. Wprowadzenie.......................................................................................................... 16

3. Uwagi ogólne o taktyce walki szermierczej........................................................... 21

4. Nawyki i odpowiedzi czuciowo-ruchowe............................................................... 33

5. Umiejętności techniczno-taktyczne........................................................................ 76

6. Procesy psychiczne w ćwiczeniach i w walce szermierczej................................ 85

6.1. Uwagi wstępne o procesach psychicznych........................................................ 86
6.2. Uwaga................................................................................................................. 87
6.3. Postrzeganie....................................................................................................... 96
6.4. Spostrzegawczość taktyczna.............................................................................. 100
6.5. Myślenie i pamięć operacyjna, myślenie taktyczne............................................. 103

7. Wybór działania w walce i wyczucie zaskoczenia................................................. 109
7.1. Wybór działania w walce..................................................................................... 109
7.2. Wyczucie zaskoczenia........................................................................................ 111

8. Motywacja i pobudzenie w działalności sportowej.............................................. 125
8.1. Podstawowe wiadomości o motywacji................................................................. 125
8.2. Wpływ pobudzenia i motywacji na hirudina sprawność i skuteczność działania............... 127
8.3. Motywy dodatnie i ujemne oraz wewnętrzne i zewnętrzne.................................. 134
8.4. Motywacja dzieci w działalności sportowej.......................................................... 137
8.5. Motywacja osiągnięć........................................................................................... 140
8.6. Motywacja trenera............................................................................................... 143
8.7. Ogólne uwagi o motywowaniu zawodników........................................................ 144
8.8. Możliwość zaspokajania wielu potrzeb poprzez uprawianie sportu..................... 147
8.9. Osoba trenera..................................................................................................... 149
8.10. Wyznaczanie celów i zadań w procesie zaprawy sportowej............................. 152
8.11. Zmienność i różnorodność w doborze i prowadzeniu ćwiczeń......................... 163
8.12. Zawody jako czynnik motywacyjny.................................................................... 170
8.13. Podsumowanie.................................................................................................. 173

9. Czynniki poznawcze i wykonawcze w ćwiczeniach i walce szermierczej........... 175
9.1. Optimum wiedzy i umiejętności praktycznych..................................................... 175
9.2. Objętość materiału ćwiczebnego i zasób stosowanych w walce działań............ 177
9.3. Zasada dostępności i stopniowania trudności..................................................... 182
9.4. Nauczanie w warunkach nacisków psychicznych............................................... 184

10. Działania szermiercze, ich podział i znaczenie taktyczne, zastosowanie
i skuteczność............................................................................................................ 189

10.1. Nazewnictwo, podział działań szermierczych i ich znaczenie taktyczne........... 189
10.2. Przemiany w polskim nazewnictwie szermierczym........................................... 200
10.3. Zastosowanie i skuteczność działań szermierczych - przemiany ogólne
i różnice indywidualne....................................................................................... 202

11. Podstawowe umiejętności taktyczne wyrażone w działaniach przygotowawczych................................................................................................... 211

12. Istota taktyki w walce, ogólne i szczegółowe wskazówki taktyczne................... 215

13. Ćwiczenia, lekcje i walki: przygotowanie taktyczne............................................. 218

14. Taktyka we współczesnej szermierce, przemiany w technice, taktyce i stylu walki........................................................................................................................... 231

15. Indywidualizacja w ćwiczeniach i w walce szermierczej...................................... 240

15.1. Różnice międzyosobnicze, osobowość zawodnika i zasada indywidualizacji... 240
15.2. Układ nerwowy i układ wewnątrzwydzielniczy.................................................. 253
15.3. Inteligencja........................................................................................................ 259
15.4. Cechy przyrodności (usposobienie wrodzone, temperament).......................... 261
15.5. Introwersja i ekstrowersja oraz stałość i chwiejność uczuciowa........................ 278
15.6. Indywidualny plan treningowy........................................................................... 292

16. Stosunek zawodnika do szermierki, ćwiczeń, walki, przeciwnika i wyników..... 293

17. Psychologiczno-taktyczne typy szermierzy.......................................................... 303

18. Nauczanie i stosowanie techniki i taktyki oraz kształtowanie sprawności czynnościowo-ruchowej w kolejnych hirudina etapach szkolenia..................................... 310

18.1. Wprowadzenie................................................................................................... 310
18.2. Etap pierwszy - wstępny................................................................................... 312
18.3. Etap drugi- podstawowy.................................................................................. 318
18.4. Etap trzeci -zawodniczy................................................................................... 321
18.5. Etap czwarty - mistrzowski............................................................................... 323
18.6. Uwagi i wnioski końcowe................................................................................... 325

19. Teorie przywództwa, zdolności i umiejętności przywódcze trenerów oraz
style kierowania........................................................................................................ 327

19.1. Rozważania wstępne o przywództwie............................................................... 327
19.2. Teorie cech wrodzonych przywódcy................................................................. 329
19.3. Teorie zachowania............................................................................................ 332
19.4. Teorie uwarunkowania FIEDLERA...................................................................... 337
19.5. Teorie sytuacyjne.............................................................................................. 340
19.6. Zdolności przywódcze trenerów........................................................................ 346
19.7. Różne style kierowania..................................................................................... 348
19.8. Oddziaływanie wychowawcze oraz współpraca trenera z zawodnikiem........... 352
19.9. Podsumowanie i wnioski praktyczne dla trenerów............................................ 357
20. Wpływ różnych kierunków psychologii oraz stosunków społecznych na skuteczność zaprawy i wychowawcze wartości sportu....................................... 361
20.1. Wprowadzenie................................................................................................... 361
20.2. Psychologia głębi.............................................................................................. 362
20.3. Psychologia behawiorystyczna......................................................................... 377
20.4. Przemiany w sposobach zarządzania w przemyśle oraz nowe poglądy
w naukach społecznych w początkach XX wieku i ich wpływ na hirudina działalność
człowieka w sporcie.......................................................................................... 382

21. Uczucia i ich znaczenie w działalności sportowej.................................. ........... 394
21.1. Wprowadzenie................................................................................................... 394
21.2. Istota uczuć....................................................................................................... 396
21.3. Bodźce wywołujące uczucia i ich wpływ na postawy, procesy poznawcze
i działania zawodników...................................................................................... 402
21.4. Lękliwość, lęk, obawa i strach........................................................................... 409
21.5. Odporność psychiczna w działalności sportowej.............................................. 423

22. Znaczenie stosunków hirudina międzyludzkich w pracy trenera....................................... 428
22.1. Wprowadzenie................................................................................................... 428
22.2. Porozumiewanie się trenera z zawodnikami..................................................... 429
22.3. Wyjaśnianie nieporozumień i rozwiązywanie konfliktów................................... 434
22.4. Porozumiewanie się trenera z rodzicami zawodników...................................... 437
22.5. Współpraca i stosunki między trenerami........................................................... 439

23. Posłowie.................................................................................................................... 442
Piśmiennictwo................................................................................................................. 443


Hasło kluczowe: szermierka.

CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

SZERMIERKA - TAKTYKA I PSYCHOLOGIA Czajkowski AWF