Informacja
Kupujesz powyżej 500 zł zadzwoń do nas i zapytaj o rabat.
Małe produkty można łączyć w jedną wysyłkę.
Oferta Szelki fotograficzne, z szybkim dostępem do dwóch aparatów, model NL-QD
Szelki fotograficzne, z szybkim dostępem do dwóch aparatów, model NL-QD
-
Produkt marki F&V Photographic Equipment.
Pasek - szelki NL-QD marki F&V. Posiada dwa wejścia statywowe. Dedykowany do lustrzanek analogowych i cyfrowych z uniwersalnym wejściem 1/4". Wykonany z najwyższej jakości materiałów dzięki czemu jest bardzo trwały, wygodny, miękki idealnie dopasowywujący się do ciała.
PASEK - SZELKI MODEL NL-QD
DO DWÓCH LUSTRZANEK
DEDYKOWANY DO LUSTRZANEK ANALOGOWYCH I CYFROWYCH
![SZELKI FOTOGRAFICZNE Z DOSTĘPEM DO DWÓCH APARATÓW NL-QD ''](http://www.fotograficzneakcesoria.pl/img/products/18/9/1_max.jpg)
NAJWYŻSZA JAKOŚĆ WYKONANIA PRODUKTÓW MARKI F&V!
Dzięki szelkom NL-QD zwiększasz wygodę oraz zabezpieczenie urządzenia przed niekontrolowanym upadkiem. Dzięki nim nie trzymamy aparatu w rękach, ale mimo to jest on zawsze pod reką! Niezawodne przy pracy w terenie, gdzie panują trudne sytuacje lub prawdopodobieństwo wytrącenia aparatu z ręki (np. w trakcie fotografowania w tłumie).
Najwyższej jakości wykonane z poliuretanu oraz neoprenu dzięki czemu sa niezwykle wygodne oraz bezpieczne dla Twojego sprzętu. Pasek NL-QD jest bardzo trwały, miękki idealnie dopasowywujący się do ciała - nie odstaje i nie uwiera! Od wewątrz pasek obszyty anty-poślizgowym materiałem dzięki czemu nie ześlizguje się z szyi czy ramienia.
Dzięki szelkom masz bardzo szybki dostęp do aparatów - posiadają dwa wejścia statywowe podpinane do uniwersalnego wejścia 1/4", a z drugiej strony możemy śmiało wkręcić statyw.
Dane techniczne paska:
- kolor: mieszany (czarny + ciemny szary)
- materiał wykonania: poliuretan, neopren
- możliwość montażu dwóch lustrzanek jednocześnie
- imienna 12 miesięczna gwarancja
Szelki używane w modelach aparatu:
- Canon: EOS 450D, 400D, 350D, 300D, 1000D, 50D, 40D, 30D, 20D, 10D, 5D
- Canon: Powershot G9, G7, G6, G5, G3, G2, G1, Pro1
- Nikon: D700, D300, D200, D100, D90, D80, D70s, D70, D60, D50, D40, D40x, 8800, 8700, 8400
- Sony: Alpha A900, A700, A350, A300, A200, A100, H50, H9, H7, H5, H2, H1
- Olympus: E-520, E-510, E-500, E-420, E-410, E-400, E330, E-3, SP-570, SP-560, SP-550
- Pentax: K20D, K10D, K200D, K100D
- Panasonic: FZ50, FZ30, FZ20, FZ10, FZ28, FZ18, FZ8, FZ7, G1, L10
- Fujifilm: S100fs, S9600, S9500, S9000, S2000HD, S8100fd, S8000fs, S1000fd
- Minolta: 5D, 7D
- i inne posiadające uniwersalny montaż statywowy
![SZELKI FOTOGRAFICZNE Z DOSTĘPEM DO DWÓCH APARATÓW NL-QD ''](http://www.fotograficzneakcesoria.pl/img/products/18/9/2_max.jpg)
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne (opisy) nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt ze sprzedawcą przed podjęciem decyzji o zakupie.
Polecam również inne moje aukcje: ![Panelealle](http://llog.pl/views/110483/27<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>559/1/) |
Warunki ogólne
Warunki reklamacji i zwrotów:
- 1. Wszystkie produkty oferowane na Allegro pod nikiem www_fotostyle_pl są fabrycznie nowe wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski poprzez oficjalną dystrybucję poszczególnych producentów.
- 2. Produkty posiadają gwarancję producenta importera lub sprzedawcy obowiązującą na terytorium Polski. Warunki realizacji gwarancji są określane przez gwaranta w sposób zwyczajowo przyjęty. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 12 miesięcy a wszelkie ewentualne odstępstwa (wydłużenia/skrócenia okresu gwarancyjnego) od tej reguły są zaznaczone w opisie produktu.
- 3. W okresie 10 dni od dostarczenia towaru zakupionego na odległość konsumentowi przysługuje prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) zwane dalej zwrotem konsumenckim.
- 4. W ramach odstąpienia od umowy wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość ( zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (...) konsument odstępuje od umowy wyłącznie poprzez złożenie sprzedawcy oświadczenia na piśmie w terminie do 10 dni od daty odbioru przesyłki z przedmiotowym zamówieniem.
- 5. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wyłącznie gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu z jego kompletną pierwotną zawartością (urządzenie wszelkie inne dołączone urządzenia i akcesoria instrukcje gwarancja dowód zakupu itp.).
- 6. Produkt podlegający zwrotowi nie może być używany. Zwrot nie zostanie przyjęty jeśli zwracany produkt będzie uszkodzony fizycznie lub jeśli będzie nosił jakiekolwiek ślady użytkowania.
- 7. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu.
- 8. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
- 9. W przypadku niedopełnienia przez kupującego łącznie warunków zawartych w pkt. 3 - 7
włącznie zastrzegamy sobie prawo nie przyjęcia przesyłki zwrotnej lub zarzutu bezskuteczności wobec odstąpienia od umowy.
- 10. Sprzedawca ma 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. na ustosunkowanie się do zawartej w nim treści. Po upływie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4., zwrot uważa się za rozpatrzony pozytywnie chyba że sprzedawca ustosunkował się do treści przedmiotowego oświadczenia przed upływem tego terminu.
- 11. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia oświadczenia o którym mowa w pkt. 4. zwrot kwoty przedmiotu zamówienia następuje w terminie 14 dni na rachunek bankowy podany przez konsumenta.W przypadku darmowej wysyłki przy zakupie produktu - odliczane są koszty za dostawę.
- 12. Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
- 13. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia sprzętu z winy Klienta wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Klient.
- 14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta wszelkimi kosztami jakie poniósł w związku z nieuzasadnioną reklamacją lub nieuzasadnionym zwrotem konsumenckim. W szczególności kosztami usług serwisowych diagnozowania przechowywania oraz spedycji przedmiotowych produktów.
|