Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szef firmy w systemie zarządzania... [nowa]

28-02-2012, 21:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2035247380
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 02-02-2012 14:47:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (wyd. III)

Jerzy Kowalczyk

Dane:
  • ISBN:[zasłonięte]978-8356-423-5
  • liczba stron: 164
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: CeDeWu
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2012
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Prawie 20-letnia praktyka wprowadzania w polskich organizacjach systemów zarządzania jakością według wymagań norm ISO serii 9000 i nieco krótsza przy wprowadzaniu zasad TQM, wskazuje, że w wielu przypadkach zaangażowanie najwyższego kierownictwa w działania z tym związane nie spełnia oczekiwań. Jest zdecydowanie niższe niż w krajach Europy Zachodniej, nie wspominając już o Japonii, w której filozofia zarządzania przez jakość opiera się przede wszystkim na głębokim uczestnictwie i zaangażowaniu kierownictwa.

    Tam gdzie kierownictwo nie angażuje się w projakościowe systemy zarządzania odbija się to od razu negatywnie na postawach pracowników. Jedną z podstawowych przyczyn tego stanu jest zbyt mała wiedza kadry menedżerskiej na temat nowoczesnych systemów zarządzania i korzyści z wdrożenia takich systemów dla organizacji, jej pracowników oraz wszystkich innych zainteresowanych podmiotów.


    Wprowadzenie 7
    Rozdział 1
    Zarządzanie organizacją wg norm ISO serii 9000 13
    1.1. Ewolucja podejścia do zarządzania jakością 13
    1.2. Podstawowe zasady systemu zarządzania wg norm ISO serii 9000 20
    1.3. Bariery i uwarunkowania oraz korzyści z wdrażania systemów wg norm ISO 9000 31
    Rozdział 2
    Procesowy system zarządzania 39
    2.1. Poziomy zarządzania organizacją 39
    2.2. Zarządzanie procesem 42
    Rozdział 3
    Kierownictwo firmy w systemie zarządzania wg normy ISO 9001:2000 53
    Rozdział 4
    Etapy wdrażania systemu zarządzania jakością - rola kierownictwa 59
    4.1. Projektowanie systemu 59
    4.1.1. Decyzja o wdrożeniu systemu 59
    4.1.2. Diagnoza stanu organizacji 62
    4.1.3. Określenie założeń systemu 65
    4.1.4. Określenie polityki i celów jakości 70
    4.1.5. Przykłady polityk jakości 75
    4.1.6. Identyfikacja i podział procesów 82
    4.1.7. Opracowanie dokumentacji procesów i systemu 89
    4.2. Wprowadzenie systemu 92
    4.3. Utrzymanie i doskonalenie systemu 93
    Rozdział 5
    Od systemu ISO do filozofii TQM i Europejskiego Modelu Doskonałości EFQM 103
    5.1. Zintegrowany System Zarządzania 104
    5.2. TQM - zarządzanie przez jakość 114
    5.3. Europejski Model Doskonałości EFQM 124
    5.3.1. Podstawy EFQM 124
    5.3.2. Proces wdrożenia zasad TQM - modelu doskonałości 129
    Rozdział 6
    Od kierownika do przywódcy 133

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.