Technologia to TY
- Nowe modele biznesowe
- Tworzenie sieci kontaktów
- Badania i analityka
- Marki generowane przez konsumentów
- Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony
zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla
studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten
nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść.
Dan Ariely, autor książki Predictably Irrational
Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaść. Teraz oczywiście nic nie
stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną
wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty - z klientami, znajomymi, a nawet
konkurentami. Jeśli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się pospieszcie.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
W dzisiejszym świecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie
kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym, że
nie pomogą Ci już stare zasady. Dziś przeżycie zależy od umiejętności stworzenia prawdziwej
wartości dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania. Dla każdego, kto
chce zrozumieć świat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik.
Daniel. H. Pink, autor książki A Whole New Mind
Przedsiębiorczość 2.0
Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą
połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób - ja znam kogoś - kto zna kogoś
- kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna CIEBIE.
To nośna i mocna hipoteza... Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją
pożreć, przeżuć i wypluć.
W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą
a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane.
Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie
oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i
o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów.
Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.
- Portale społecznościowe - nowa siedziba Twojej firmy
- Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej
- Reklama internetowa i Twój blog - wady i zalety
- Budowanie własnej wiarygodności i zaufania
- Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji
- Cyfrowy nomada - twór urządzeń mobilnych
Dyskusja, dzielenie się informacjami i nauka nie kończą się na książce. Zajrzyj
na blog i podcast Mitcha Joela "Six pixels of Separation" - znajdziesz tam
nowe wiadomości na temat zmieniającego się świata biznesu, mediów, przedsiębiorczości
i marketingu: www.twistimage.com/blog.
|