SPRZEDAJĄCY ul. Aluzyjna 33c/801 03-149 Warszawa NIP: 118[zasłonięte]125-13 LISTY ZWYKŁE Listy ekonomiczne to przesyłki nierejestrowane. Wysyłamy je na wyłączne ryzyko Kupującego! BANK Konto bankowe (mBank): 35 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 068543 W tytule przelewu koniecznie wpisz swój login Allegro! | Przedmiot aukcji: Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0
Termin realizacji:
Wydawnictwo: Helion Autor: Joel Mitch ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46266 Liczba stron: 272 Format: B5 Technologia to TY
- Nowe modele biznesowe
- Tworzenie sieci kontaktów
- Badania i analityka
- Marki generowane przez konsumentów
- Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść.
Dan Ariely, autor książki Predictably Irrational
Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaść. Teraz oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty - z klientami, znajomymi, a nawet konkurentami. Jeśli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się pospieszcie.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
W dzisiejszym świecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym, że nie pomogą Ci już stare zasady. Dziś przeżycie zależy od umiejętności stworzenia prawdziwej wartości dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania. Dla każdego, kto chce zrozumieć świat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik.
Daniel. H. Pink, autor książki A Whole New Mind
Przedsiębiorczość 2.0
Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób - ja znam kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna CIEBIE. To nośna i mocna hipoteza... Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją pożreć, przeżuć i wypluć.
W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane. Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów. Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.
- Portale społecznościowe - nowa siedziba Twojej firmy
- Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej
- Reklama internetowa i Twój blog - wady i zalety
- Budowanie własnej wiarygodności i zaufania
- Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji
- Cyfrowy nomada - twór urządzeń mobilnych
Dyskusja, dzielenie się informacjami i nauka nie kończą się na książce. Zajrzyj na blog i podcast Mitcha Joela "Six pixels of Separation" - znajdziesz tam nowe wiadomości na temat zmieniającego się świata biznesu, mediów, przedsiębiorczości i marketingu: www.twistimage.com/blog. |