Prosimy pytać o dostępność kolorów jeżeli zależy na konkretnym kolorze.
PaneleAllegro.pl
1. Wszelkie dane potrzebne do sfinalizowania transakcji otrzymacie Państwo w mailu od Allegro.
2. Prosimy o wpłatę na rachunek podany w mailu w ciągu 7 dni od wygrania aukcji
3. W tytule wpłaty prosimy o podanie swojego nicku a Allegro.
4. Jedyna możliwa forma płatności to przelew bankowy.
Towar wysyłamy w ciągu 24 h od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie.
W przypadku wysyłki kurierem. Nie ma dodatkowej opłaty za zakup kilku przedmiotów na aukcjach.
UWAGA! TANIA WYSYŁKA DOPACZKOMATU TYLKO 2 ZŁ ZŁ
Paczkomaty 24/7
koszt wysyłki tylko 2 zł wyłącznie po wpłacie na konto
list polecony ekonomiczny 7zł
list polecony priorytetowy 8zł
paczka ekonomiczna 11zł
paczka priorytetowa 12 zł
WPŁATA NA KONTO -20ZŁ
PRZESYŁKA POBRANIOWA 35ZŁ
e-mail: [zasłonięte]@jaibobas.pl
telefon:
666 [zasłonięte] 921
Dane do przelewu
Towar wysyłany jest po
wpłacie na konto mbank 611[zasłonięte]200400[zasłonięte]10271[zasłonięte]002
Zwroty towaru
1. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był w żaden sposób używany ani nie został zniszczony lub uszkodzony, posiada oryginalne opakowanie i jest kompletny (tzn.: posiada dostarczone wraz z nim wszystkie instrukcje, gwarancje oraz dodatkowe wyposażenie). Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu opakowania (np.: folii) lub plomby zabezpieczającej. Sklep może odmówić zwrotu towaru, który nosi ślady normalnego użytkowania.
Zwrot kosztów zakupu towaru nastąpi w ciągu 5 dni roboczych, wyłącznie na rachunek bankowy. 3. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. 4. Sklep nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem
W chwili odbioru towaru i w obecności dostarczyciela Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia przesyłki należy sporządzić protokół reklamacyjny, który powinien zostać podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu będą rozpatrywanie wyłącznie w oparciu o ten dokument. 2. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon )
3. Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączony dokument reklamacji towaru lub oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imię, nazwisko, adres, numer zamówienia, a także deklarację żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).
4. Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
5. Po przyjęciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy danego producenta lub dystrybutora, który rozpatruje reklamację Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.
Dodano 2[zasłonięte]012-02 22:10 Witam, zakończyliśmy promocyjne wysyłki do paczkomatu w cenie 2 zł,teraz paczkomat w gabarycie A -6,99zł