Wszelkich brakujących informacji na Naszej aukcji udzielą Państwu
MAŁGORZATA
tel. 501 [zasłonięte] 253
KATARZYNA
tel .603 [zasłonięte] 668
lub napisz do nas
wka_[zasłonięte]@interia.pl
Informacji telefonicznych udzielamy:
od wtorku do piątku
w godz: 12:OO - 16:OO
Zasady aukcji
Wałbrzyska Księgarnia Akademicka M.K.Morzyk
ul. Wrocławska 10
58-309 Wałbrzych
31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]095[zasłonięte] 0098 6083
(P K O Bank Polski S.A.)
Dostawa
Przesyłki wysyłane są zazwyczaj na następny dzień po zaksięgowaniu wpłaty. W sporadycznych przypadkach w ciągu 4 dni roboczych.
KOSZTY PRZESYŁKI NALICZANE WEDŁUG WAGI I CENNIKA POCZTY POLSKIEJ. Do kosztów przesyłki doliczono koszt opakowania. ( Koperta ochronna )
Przy zakupie więcej niż 1 przedmiotu należy skontaktować się w celu uzgodnienia kosztów przesyłki lub poczekać aż My się skontaktujemy. Ceny kosztów przesyłki na aukcjach są naliczane do wysyłki 1 książki.
PRZY WYSYŁCE ZAGRANICZNEJ OBOWIĄZUJĄ INNE KOSZTY WYSYŁKI NIŻ PODANE NA AUKCJI.
Do każdej książki wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę Vat .
UWAGA NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM .
PEŁNY REGULAMIN KSIĘGARNI DOSTĘPNY NA STRONIE O MNIE
Menu End
Szczaw Szczepana
Materiał wyrazowo-obrazkowy do utrwalania prawidłowej wymowy głosek: sz, ż, cz, dż
Autor/autorzy:
Anna Czerniakowska
Dane techniczne
HARMONIA
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x29.5cm
Ilość stron: 112
Wydanie: 1
Rok wydania: 2011
ISBN:[zasłonięte]978-8334-472-5
0,300
KG +
Opis
Szczaw Szczepana to książka dla dzieci, które mają kłopoty z właściwą realizacją głosek szumiących: sz, ż, cz, dż. Pozycja zawiera materiał wyrazowo-obrazkowy do ćwiczeń i utrwalania wywołanych już głosek. Został on dobrany tak, aby motywować dzieci do ćwiczeń logopedycznych, bawić je i zaciekawiać. Są tu między innymi krzyżówki, wykreślanki, zagadki oraz rymowanki i inne zadania, które będą uprzyjemniać maluchom ćwiczenia prawidłowej wymowy. Wszystkie one ułożone są zgodnie z zasadą stopniowania trudności i według ściśle określonego schematu postępowania logopedycznego.
Z książką pracować mogą dzieci, które nie potrafią jeszcze czytać i pisać (tym musi pomóc dorosły), a także te, które samodzielnie odczytają polecenia i rozwiążą zadania (dorosły będzie tylko sprawdzał ich poprawność).
Stopka