Skuter świeżo po przeglądzie technicznym. Zmieniłem owiewki z koloru żółtego na nowe grafitowe. Nie mają jeszcze emblematów Piaggio więc nowy właściciel będzie mógł "pofantazjować".
Po wizycie w serwisie skuter jest szybszy i zrywniejszy.
Pali 2.5 - 3/100km być może mniej przy mniejszym obciążeniu czego nie sprawdzałem.
OC do czerwca 2012
W razie pytań 506[zasłonięte]889 (nie zawsze mogę odebrać)
•pojemność skokowa silnika 49,9 cm3
•średnica cylindra / skok tłoka 39 mm / 41,8 mm
•silnik jednocylindrowy Piaggio Hi-PER4, czterosuwowy z zapłonem iskrowym
•maksymalna moc silnika 3,5 KM przy 8500 obr/min
•maksymalny moment 3,3 Nm przy 6500 obr/min
•stopień sprężania 11,7 : 1
•rozrząd pojedynczy wałek rozrządu w głowicy (S.O.H.C), 2 zawory
•smarowanie mokra miska olejowa
•zapłon elektroniczny
•rozrusznik elektryczny i nożny
•zasilanie grawitacyjne, gaźnikowe
•chłodzenie silnika powietrzem (wentylator)
•sprzęgło odśrodkowe bezwładnościowe
•skrzynia biegów automatyczna przekładnia pasowa CVT
•paliwo benzyna bezołowiowa LO95+
•zawieszenie przód mechaniczny widelec teleskopowy, średnica goleni 30 mm, (skok - 75mm)
•zawieszenie tył wahacz wleczony / amortyzator hydrauliczny (skok - 72,5mm)
•hamulec przód hydrauliczny tarczowy 175 mm
•hamulce tył mechaniczny bębnowy 110 mm
•obręcze kół przód/tył stop aluminium 2,15x10"" / 3,00x10""
•opona przód bezdętkowa 100/80-10""
•opona tył bezdętkowa 120/70-10""
•długość [mm] 1690
•szerokość [mm] 680
•wysokość siedzenia [mm] 750/765/780
•rozstaw osi [mm] 1215
•pojemność zbiornika paliwa [l] 7,3 l w tym 1 l rezerwy
•masa 80 kg
•homologacja Euro2
Jestem drugim właścicielem, przejeździłem na nim cały sezon 2011 bez żadnych problemów, teraz zakupiłem większy sprzęt.
Dodaję:
- świetny, mocny kufer z mocowaniem marki LEM (lekko przytarty)
- blokadę U-lock
- kask typu Jet rozm. XL mało używany
- pełny bak