Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szanse i perspektywy polskiej gospodarki w Unii

28-02-2012, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029715711
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 6   
Koniec: 30-01-2012 10:21:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 280
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2004
Oprawa: Miękka



Szanse i perspektywy polskiej gospodarki w Unii Europejskiej

Skawińska Eulalia (red.)

Nasilanie się procesów integracyjnych w gospodarce światowej powoduje określone konsekwencje. Z badań i analiz wynika, że dotychczasowe skutki dostosowań w procesie integracji są w Polsce dalekie od oczekiwań. Na przełomie XX i XXI w. pogłębił się dystans w rozwoju polskiej gospodarki nie tylko w stosunku do Unii Europejskiej, ale też niektórych państw - nowych członków. Jak pokonać ten dystans? Jakie powinny być kierunki działań przedsiębiorstw, organizacji samorządowych i instytucji państwa dla wzrostu konkurencyjności? Jak wykorzystać możliwości stworzone przez fundusze strukturalne UE? Jak wyzwolić niezbędną przedsiębiorczość i pozyskać konieczne umiejętności? Na te pytania starają się odpowiedzieć Autorzy książki.


SPIS TREŚCI

WSTĘP
Wacław Wilczyński

Rozdział 1 GOSPODARKA POLSKI W CHWILI WEJŚCIA
DO UNII EUROPEJSKIEJ
Leszek Balcerowicz

Rozdział 2 ROZSZERZENIE UNII EUROPEJSKIEJ
A ROZWÓJ GOSPODARCZY
Eulalia Skawińska

Rozdział 3 ZDOLNOŚĆ TWORZENIA LOKALNEJ PRZEWAGI
KONKURENCYJNEJ W POLSCE (W KONTEKŚCIE
KONKURENCJI MIĘDZYNARODOWEJ)
Romuald I. Zalewski

Rozdział 4 JAKOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ PRODUKCJI
Władysław Mantura

Rozdział 5 MARKETINGOWA ORIENTACJA
PRZEDSIĘBIORSTWA
Marek Fertsch

Rozdział 6 ZMIANY W POLSKIEJ LOGISTYCE
PO PRZYSTĄPIENIU DO UNII EUROPEJSKIEJ
Wojciech Jankowiak

Rozdział 7 POZYSKIWANIE I WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW
FINANSOWYCH UNII EUROPEJSKIEJ
Rafał Śliwiński

Rozdział 8 POLITYKA WSPIERANIA INTERNACJONALIZACJI
MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW
W POLSCE I UNII EUROPEJSKIEJ
Marek Szczepański

Rozdział 9 ROLA PAŃSTWA I RYNKU W FINANSOWANIU
SYSTEMU EMERYTALNEGO W POLSCE
I W KRAJACH UNII EUROPEJSKIEJ