Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Szafka RTV L-II System Lawenda pod telewizor PRODU

17-06-2014, 13:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 225 zł     
Użytkownik meble_joanna
numer aukcji: 4252439535
Miejscowość Działdowo
Wyświetleń: 22   
Koniec: 17-06-2014 12:58:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


MEBLE ZMONTOWANE PROSTO OD PRODUCENTA - NIE PŁAĆ POŚREDNIKOM - KUP OD POLSKIEGO PRODUCENTA GOTOWY PRODUKT
 
 

 

Szafka RTV L-II System Lawenda



Wymiary całkowite:
Wysokość - 77 cm
Szerokość - 96 cm
Głębokość - 41 cm

Specyfikacja przedmiotu:

Wysoka szafka RTV wykonana w całości z płyty laminowanej o grubości 18 mm. Blaty szafki oraz pionowe listwy frontowe wykończone okleiną PCV. Okleina ta charakteryzuje się wysoką wytrzymałością na uszkodzenia mechaniczne oraz nie odkleja się od krawędzi. Szafka z dwojgiem drzwiczek na metalowych zawiasach. Uchwyty plastikowe w kolorze satynowym. Wnęka nad drzwiczkami o wysokości - 20,5 cm, szerokości - 92 cm, głębokości - 38,8 cm. Szafka stoi na plastikowych, satynowych stopkach o wysokości 2 cm. Szafka na zdjęciach wykonana jest w kolorze venge. Kolory można dowolnie komponować z kolorów określonych u dołu aukcji.

 

 

 


PAMIĘTAJ!!!

SZAFKĘ OTRZYMASZ GOTOWĄ DO UŻYTKU,
ZMONTOWANĄ PRZEZ NASZYCH DOŚWIADCZONYCH PRACOWNIKÓW
NIE BĘDZIESZ MIAŁ PROBLEMU Z MONTAŻEM ORAZ ZAOSZCZĘDZISZ SWÓJ CENNY CZAS!!!



SZAFKĘ DOSTARCZYMY CI PROSTO DO DOMU WŁASNYM TRANSPORTEM (NIE FIRMĄ KURIERSKĄ) DZIĘKI CZEMU MASZ 100% PEWNOŚć ŻE OTRZYMASZ MEBEL W IDEALNYM STANIE!!!
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładkach u dołu aukcji.

OBEJRZYJ INNE NASZE AUKCJE Z BARDZO CIEKAWYMI ROZWIĄZANIAMI DLA TWOJEGO MIESZKANIA (kliknij na wybrany system aby zobaczyć nasze aukcje allegro)







Zobacz WSZYSTKIE MEBLE Z SYSTEMU LAWENDA i umebluj swój wymarzony pokój.
Obejrzyj całą naszą ofertę mebli do pokoju dziennego, przedpokoju, biura, hotelu, łazienki oraz sypialni. Napisz do nas wiadomość jeśli masz jakieś pytania. Nasi doświadczeni pracownicy pomogą Ci zrealizować swoje plany na nowoczesne pomieszczenie.

DOSTĘPNE KOLORY:
(próbki kolorów umieszczone poniżej mogą nieznacznie różnić się od kolorów rzeczywistych)





MEBLE JOANNA


Joanna Kowalska
Filice 32A, woj. Warmińsko - Mazurskie
13 - 200 Działdowo

e - mail: meble_[zasłonięte]@wp.pl
Telefon: 500 [zasłonięte] 924




Przy wpłacie na konto czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie i wynosi on dwadzieścia dni roboczych.
Przy płatności odbiorze czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili kliknięcia opcji Kup Teraz i wynosi on również dwadzieścia dni roboczych
Po dokonaniu zakupu bardzo proszę, na stronach allegro (w kolejnych krokach finalizacji transakcji) o informacje o sposobie zapłaty, aktualnym numerze telefonu komórkowego do osoby odpowiedzialnej za odbiór dostawy, oraz o kolorze w jakim mamy wykonać mebel. Informacja ta jest niezbędna do realizacji zamówienia.
Po dokonaniu zakupu, wysyłamy wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia (nie e-mail od Allegro tylko prosto od nas). W tej wiadomości zawieramy wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia oraz nadajemy klientowi numer. W przypadku kontaktu z nami koniecznie proszę posługiwać się nadanym w tej wiadomości numerem klienta.
Meble dostarczamy tylko własnym transportem (nasz kierowca, nasz samochód) już gotowe, zmontowane. O dostawie zawsze informujemy dzień przed wyjazdem samochodu z naszej firmy, wysyłając wiadomość sms z numerem telefonu do kierowcy. Z tego też względu, po dokonaniu zakupu bardzo proszę o określenie aktualnego numeru telefonu komórkowego do osoby odpowiedzialnej za odbiór dostawy.
Staraliśmy się aby próbki umieszczone na naszych aukcjach, jak najbardziej odzwierciedlały koloru rzeczywiste. Mimo to nie bierzemy odpowiedzialności za różnicę w kolorze uwidocznionym na próbce w porównaniu do koloru rzeczywistego.
Reklamacje należy składać w jeden z poniższych sposobów:
1. Przy odbiorze dostawy, u naszego kierowcy. Kierowca wtedy na bieżąco kontaktuje się z firmą i wspólnie ustalamy sposób realizacji reklamacji.
2. Po odbiorze dostawy. Należy przysłać wiadomość e-mail ze zdjęciem mebla oraz ewentualnych uszkodzeń wraz z opisem oraz swoim nickiem z allegro oraz numerem klienta.
Towar nie uszkodzony można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu czternastu dni od dnia odebrania dostawy. Zwrot towaru klient dokonuje na własny koszt. W takim przypadku zwracamy kwotę za mebel (bez kosztów transportu)
Wszelkie pytania oraz informacje dotyczące przedmiotu aukcji proszę kierować pod w zakładce KONTAKT adres e - mail lub numer telefonu.



Wpłata na Konto:

Bank PKO BP SA nr konta:
48 1020 [zasłonięte] 3[zasłonięte]5830002 [zasłonięte] 010216
W tytule przelewu należy wpisać własny nick z allegro, numer aukcji, numer klienta oraz wybrany kolor zakupionego przedmiotu.








Koszt transportu pokrywa kupujący.
Możliwy odbiór osobisty w siedzibie firmy pod wyżej podanym adresem od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 17.00.
Koszt naszego transportu mebla zmontowanego:
- płatność z góry (wpłata na konto) - 42 zł
- płatność przy odbiorze - 52 zł
W przypadku zakupu większej ilości przedmiotów na naszych aukcjach, koszty transportu należy przeliczyć następująco:
100% najwyższego kosztu transportu spośród zakupionych przedmiotów + połowa sumy kosztów transportu wszystkich pozostałych zakupionych przedmiotów. Kwoty kosztu transportu należy wybierać odpowiednio do wybranego sposobu zapłaty (przelew/pobranie).
Koszty transportu podpięte pod przesyłki kurierskie dotyczą dostaw naszym transportem na całą Polskę. Koszty transportu nie obejmują wniesienia mebla do mieszkania. Jeśli przy odbiorze dostawy będzie osoba, która będzie mogła dźwigać to nasz kierowca może pomóc przy wniesieniu mebla do mieszkania. Ze względu na to, że z jednym transportem jedziemy zawsze do kilkunastu klientów, trudno jest umówić się na dostawę konkretnego dnia i godziny.
W przypadku dwukrotnego nie odebrania dostawy z winy klienta (błędny numer telefonu komórkowego, nie odbieranie połączeń od kierowcy lub pracownika firmy, błędny adres do dostawy, nie zastanie pod podanym adresem dostawy osoby odpowiedzialnej za odbiór dostawy, itp.) obciążamy klienta kolejnym kosztem transportu