Szafka nocna ST-7 System Tino
Wymiary ogólne:
Wysokość - 50 cm
Szerokość - 50 cm
Głębokość - 38 cm
Specyfikacja przedmiotu:
Szafka nocna ST-7 Tino wykonana z wysokiej jakości płyty laminowanej o grubości 18mm
w kolorze Korpus Orzech ciemny Fronty Dąb sonoma.
Szafka wykończona okleiną PCV w kolorze laminatu.
Szafka stoi na plastikowych stopkach o wysokości 2 cm w kolorze Satyna
zdecydowałeś się na zakup napisz jakie zestawienie kolorów wybrałeś !
Wszystkie zakupione meble są gotowe do użytku, zmontowane przez naszych doświadczonych Monterów.
Zaoszczędzi to twój cenny czas i niepotrzebny stres.
Zakupione meble dostarczymy Ci do domu firmowym transportem. Dzięki czemu masz 100% pewności że otrzymasz mebel w stanie idealnym.
Zastrzegamy sobie maksymalny czas realizacji zamówienia do 22 dni roboczych
(maksymalnie 4 tygodnie, w szczególnych okolicznościach termin
może zostać przesunięty na początek piątego tygodnia)
W przypadku zakupu więcej jak jednego mebla
koszt transportu należy przeliczyć w następujący sposób:
100% największego kosztu transportu spośród zakupionych mebli
+ 50% kosztu transportu każdego kolejnego zakupionego mebla
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie sklepu.
Wszystkie meble możemy wykonać w jednym z podanych niżej kolorów
bądź w połączeniu kolorów (korpus +front) bez dodatkowych opłat
Dostępne kolory:
(próbki kolorów umieszczone powyżej mogą nieznacznie różnić się od kolorów rzeczywistych)
MEBLE JOANNA
Joanna Kowalska
Filice 32A, woj. Warmińsko - Mazurskie
13 - 200 Działdowo
e - mail: [zasłonięte]@wp.pl
Telefon: 502 [zasłonięte] 315
I.ZASIĘG DZIAŁALNOŚCI
1. Realizujemy zamówienia z na terenie całego kraju.
2. Meble dostarczamy firmowym transportem.
3. Koszty transportu opisane na aukcji obowiązują na całym terenie Polski.
II. OFERTA
1. Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu
są fabrycznie nowe wyprodukowane przez naszą firmę.
2. Ceny mebli podajemy w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
III. ZAMÓWIENIA
1. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy "Meble Joanna" a nabywcą.
2. Na zakupione meble wystawiamy paragon lub na życzenie klienta fakturę VAT
3. Podczas zamówienia prosimy o potwierdzenie e-mailem lub
w wiadomości dla sprzedającego swojego zamówienia
a w szczególności:
- informacji o wybranej formie zapłaty za towar (płatność przy odbiorze gotówką lub przelew),
- informacji o rodzaju zakupionego towaru ( np. kolor),
- danych do wystawienia faktury ( jeżeli takową Państwo sobie życzycie),
- Numeru kontaktowego (komórka - niezbędny przy dostawie)
4. Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia zawierającego niekompletne dane.
5. Do każdego zamówienia należy doliczyć koszty dostawy opisane na aukcji.
6. W przypadku zamówienia kilku mebli koszty dostawy należy przeliczyć w następujący sposób:
100% największego kosztu transportu spośród zakupionych mebli.
+ 50% kosztu transportu każdego kolejnego zakupionego mebla.
7. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu
IV DOSTAWA TOWARÓW
1. Zakupione meble dostarczamy firmowym transportem lub klient odbiera osobiście meble w siedzibie firmy (po wcześniejszym umówienie terminu)
2. Częstotliwość dostaw uzależniona jest od ilości zamówień
w danym regionie i wynosi maksymalnie cztery tygodnie,
w szczególnych okolicznościach termin może zostać przesunięty na początek piątego tygodnia
3. Koszty dostawy firmowym transportem pokrywa kupujący.
4. Koszty transportu nie obejmują wniesienia mebla do mieszkania
5. O planowanej dostawie informujemy klienta w przed dzień dostawy SMS-em na podany numer telefonu w zamówieniu
6. Zamówienia złożone po dniu 21 listopada każdego roku włącznie, mogą nie być zrealizowane do Świąt Bożego Narodzenia.
7. W przypadku dwukrotnego nieodebrania mebla z winy klienta, przy trzeciej dostawie zostanie on obciążony ponownie kosztami dostawy.
V GWARANCJA
1. Wszystkie oferowane wyroby objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.
VI REKLAMACJE
1. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich zgłoszenia.
2. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy
w przeciągu czterech tygodni od daty złożenia reklamacji.
3. Reklamacje należy złożyć na wypełnionym protokole reklamacyjnym zawartym w zakładce informacje od sprzedającego wraz ze zdjęciami uszkodzeń.
Wpłata na Konto:
Bank PKO BP SA nr konta:
48 1020 [zasłonięte] 358300 3902 [zasłonięte] 010216
W tytule przelewu należy wpisać własny nick z allegro, numer aukcji, numer klienta oraz wybrany kolor zakupionego przedmiotu.