ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]64337 |
Wymiar: |
16.5x23.5cm |
Nr wydania: |
2 |
Seria: |
ZARZĄDZANIE I MARKETING |
Ilość stron: |
276 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,39 kg |
Indeks: |
665[zasłonięte]01549KS |
Rok wydania: |
2014 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Szabo Julie |
Wydawca: |
Wolters Kluwer |
Opis książki
Podtytuł: Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.
Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
- zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
- promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
- śledzić rozwój kampanii w sieci i monitorować rozmowy na temat firmy.
Dziś, gdy filmiki w sieci przyciągają miliony widzów, a wpisy na Twitterze śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.