|
Przedmiotem licytacji jest profesjonalnie zaprojektowany
Szablon strony FLASH
|
|
|
Strona oparta jest na pliku XML, co oznacza że informacje o treśći strony oraz o użytych plikach graficznych przechowywane są w pliku XML. Plik XML jest to zwykły plik tekstowy, który można otworzyć w dowolnym edytorze tekstu (wystarczy windowsowy notatnik). Co skolei oznacza że stronę można dopasować do swoich potrzeb bez posiadnia czy znajomości programu Adobe Flash.
|
Np.
Aby zmienić treść z nazwą strony
Otwieramy plik .xml w notatniku
Zawartość pliku będzie taka:
|
krótki slogan]]-->
|
Zmieniamy tekst NazwaStrony. Plik xml zapisujemy a nastepnie wgrywamy na serwer.
Aby zmienić obrazki z banera
Zmieniamy ścieżki w tagach image_1,image_2,image_3,image_4
|
banner/baner_01.jpg banner/baner_02.jpg banner/baner_03.jpg
|
|
Poprzez plik xml można zmienić:
- nazwę strony - napisy na przyciskach - nagłówki poszczególnych sekcji (Nowości, Witaj na naszej stronie itp.) - treść sekcji - obrazki w banerze - obrazki w poszczególnych działach
|
Rozmiary obrazków:
Baner szerokość - 320 wysokość - 450
Home szerokość - max. 320 wysokość - dowolna
O Mnie szerokość - max. 200 wysokość - dowolna
Galeria
Max szerokość - 370 wysokość - 240 Miniaturki szerokość - 175 wysokość - 60
Kontakt szerokość - max. 180 wysokość - dowolna
|
|
Główne funkcje szablonu:
- utworzony w programie Adobe Flash CS4
- wersja ActionScript 3.0
- edycja zawartości poprzez plik XML
- łatwy w edycji i instalacji na serwerze
- formularz do wysyłania wiadomości e-mail bezpośrednio ze strony
- autoukrywanie suwaków, jeśli tekst jest zbyt krótki
- wszystkie pliki graficzne są wgrywane z zewnątrz tzn. że aby dodać swoje pliki wystarczy w pliku XML podać do nich scieżkę
|
|
Istnieje możliwość modyfikacji szablonu lub skryptów. (np. dodanie kolejnych działów strony itp)
|
|
• pliki .swf, .html, .php, .xml, .fla (czyli wszystkie potrzebne do edycji oraz do umieszczenia strony na serwerze)
|
• plik pomocy w formacje PDF
|
|
KLIKNIJ NA OBRAZEK ABY ZOBACZYĆ SZABLON
Oświadczam, że jestem autorem kodu i posiadam prawa autorskie do plików użytych w projekcie.
|