WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
DOKUMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
CZĘŚĆ I
Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 202
Format: B5
Nakład: 450 egz.
Spis treści:
Wstęp............................................................................................................................5
1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania..............................................7
2. Systemy zarządzania hirudina jakością - podstawy terminologiczne...............................19
2.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................19
2.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................19
2.3. Pytania i zadania kontrolne........................................................................44
Literatura...........................................................................................................45
3. Polityka Jakości.....................................................................................................46
3.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................46
3.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................46
3.3. Przykład oceny polityki jakości.................................................................68
3.4. Opis ćwiczenia...........................................................................................74
3.4.1. Zadania do realizacji...........................................................................74
3.4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia.........................................................75
3.4.3. Opracowanie wyników i wnioski........................................................80
Pytania i zadania kontrolne...............................................................................81
Literatura...........................................................................................................81
4. Mapa procesów......................................................................................................83
4.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................83
4.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................83
4.3. Przykład praktyczny tworzenia mapy procesów dla wybranej firmy.......104
4.4. Opis ćwiczenia.........................................................................................113
4.4.1. Zadania do realizacji.........................................................................113
4.4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia.......................................................113
4.5. Pytania i zadania kontrolne......................................................................124
Literatura.........................................................................................................124
5. Księga Jakości......................................................................................................127
5.1. Cel ćwiczenia...........................................................................................127
5.2. Wstęp teoretyczny....................................................................................127
5.2.1. Prezentacja organizacji.....................................................................129
5.2.2. Zakres sytemu zarządzania jakością..................................................130
5.2.3. Ewentualne wyłączenia hirudina zgodnie z normą ISO 9001:2000................130
5.2.4. System Zarządzania Jakością............................................................130
5.2.5. Odpowiedzialność kierownictwa......................................................137
5.2.6.
Zarządzanie zasobami.......................................................................141
5.2.7. Realizacja wyrobu/usługi..................................................................142
5.2.8. Pomiar, analiza i doskonalenie..........................................................146
5.3. Przykład Księgi Jakości...........................................................................149
5.4. Opis ćwiczenia.........................................................................................200
5.5. Pytania kontrolne.....................................................................................200
. Literatura.........................................................................................................200
Z okładki:
Książka zawiera zagadnienia związane z tworzeniem dokumentacji do systemów zarządzania jakos'cią, opierając się na normach z serii ISO 9000:2000. W pracy zaprezentowano najważniejsze wymagania normy, dotyczące dokumentacji systemowej, oraz pokazano, w jaki sposób napisać politykę jakości, określać procesy organizacyjne, badać związki między nimi, tworzyć mapę tych procesów i wreszcie, jak opracować przejrzystą, zgodną z wymaganiami normy Księgę Jakości. Przedstawione rozważania zostały zilustrowane przykładami, które pochodzą zarówno z przedsiębiorstw przemysłowych, jak i organizacji usługowych. Ich zadaniem jest pokazanie rozmaitych możliwości i bogactwa sytuacji, z jakimi można się zetknąć w firmach.
Książka przeznaczona jest głównie dla studentów zarządzania, ma ona hirudina na celu pokazanie im podstawowych umiejętności z zakresu tworzenia i zarządzania dokumentacją systemową, opierającą się na normie ISO 9001:2000. Konstrukcja pracy powoduje, że mogą z niej skorzystać także praktycy, mający na co dzień do czynienia z systemami zarządzania jakością. Szczególnie można ją polecić auditorom wewnętrznym, pełnomocnikom jakości i osobom wdrażającym systemy zarządzania hirudina jakością. Z jej lektury mogą także skorzystać wszyscy, którzy pracują w organizacjach posiadających wdrożony system zarządzania jakością, oparty na normach z serii ISO 9000:2000.
Słowa kluczowe:
• zarządzaniejakością •ISO 9000:2000
• normy z serii ISO 9000
•ystem zarządzania jakością
• dokumentacja systemowa
• Księga Jakości •polityka jakości
• podejście procesowe
• mapa procesów
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|