WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
SYSTEMATYZACJA I OCENA DOŚWIADCZEŃ ZAWODOWYCH
W PRACY SOCJALNEJ
Pierre Delooz, Manuel - Luis Lopez POLECAMY RÓWNIEŻ INNE KSIĄŻKI Z SERII: BIBLIOTEKA PRACOWNIKA SOCJALNEGO
Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Naukowe Śląsk
Stron: 66 Okładka: miękka Z okładki:
Biblioteka Pracownika Socjalnego
Każda nowocześnie zarządzana firma opracowuje co jakiś czas analizę swych silnych i słabych stron, pojawiających się szans i zagrożeń – jest to jedno z podstawowych narzędzi marketingowych. Dokładnie tym samym zajmują się autorzy pracy. Kim jestem w swoich oczach i w oczach współpracowników?, Co robię i wedle jakich kryteriów?, Jakie są moje możliwości?, Jak, z kim i gdzie pracuję? Setki usystematyzowanych pytań pozwalają szybko zorientować się w swojej sytuacji, znaleźć sposoby radzenia sobie z dostrzeżonymi trudnościami. Podniesienie kwalifikacji zawodowych, zwiększenie komfortu pracy, zgodność teorii z praktyką, to tylko niektóre z korzyści, jakie oferuje ta przetłumaczona na wiele języków książka.
Seria powstała pod patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej. W zamierzeniu jej twórców jest podstawą kształcenia osób związanych z pracą socjalną (pracowników socjalnych, pedagogów, psychologów, socjologów i in.). Dokonywane zmiany w polityce społecznej i strukturze organizacji pomocy społecznej wymagają dostarczenia wszystkim zainteresowanym odpowiedniej pomocy - zarówno praktycznej, jak i teoretycznej.
Spis treści: Wprowadzenie do wydania polskiego: Ewaluacja w procesie kształcenia do pracy socjalnej — Ewa Marynowicz-Hetka, Jacek Piekarski.5 Przedmowa.13 Wstęp17 Część pierwsza KIM JESTEM? 1.1. Kim jestem w moich oczach?19 1.2. Jak widzą mnie inni?.21 1.3. Kim jesteśmy jako zespól?25 Część druga CO ROBIĘ? 2.1. Czemu poświęcam czas?.28 2.2. Jakie kryteria pizyjmę do oceny tego, co robię?.30 2.3. Zasoby.32 Część trzecia Z KIM? 3.1. Koledzy z pracy.33 3.2. Osoby pozostające w kontakcie z instytucją35 3.3. W jaki sposób spożytkowuję konflikty?36 Część czwarta JAK DZIAŁAM? 4.1. Analiza życzenia40 4.2. Jakie cele przyjmuję?:42 4.3. Jak działam w zależności od przyjętych celów?42 4.4. Jak oceniam rezultaty moich działań socjalnych?.43 4.5. Jak dopełniam obowiązku dochowania dyskrecji i tajemnicy zawodowej w trakcie działania socjalnego?.46 4.6. Jak rozwija się moja kariera zawodowa?.46 Część piąta RAMY INSTYTUCJONALNE 5.1. Jak nazywa się — podać nazwę oficjalną — instytucja? 47 5.2. Jakie jest jej umiejscowienie przestrzenne?.47 5.3. Czy ma charakter państwowy czy prywatny?47 5.4. Jakie są jej oficjalne zadania (cele)?47 5.5. Ewentualnie, jaki jest jej program działania (projekt)?.47 5.6. Za pomocą jakich środków działa?47 5.7. Jaka jest, pokrótce, historia instytucji począwszy od jej powstania?.48 5.8. Jakie są normy działania instytucji?48 5.9. Jakiego typu działania socjalne (interwencje) zazwyczaj prowadzi?.49 5.10. Jaki status mają jej członkowie?49 5.11. Jakie są powiązania zewnętrzne instytucji?.49 5.12. W jaki sposób rozwiązywane są konflikty w ramach instytucji?49 5.13. Jaka jest użyteczność społeczna (funkcja) instytucji?.49 5.14. W jaki sposób instytucja korzysta z mojego doświadczenia?50 SŁOWNICTWO 6.1. Objaśnienie użytego słownictwa.51 6.2. Wyjaśnienie pojęć52
CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
Zobacz nasze pozostałe oferty: | |