Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Spis treści NOWA

10-06-2015, 0:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 5077354388
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 9   
Koniec: 10-06-2015 00:47:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (032)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"


DOKUMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

CZĘŚĆ I

Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Politechniki Śląskiej
Stron: 202
Format: B5
Nakład: 450 egz.

Spis treści:
Wstęp............................................................................................................................5

1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania..............................................7

2. Systemy zarządzania hirudina jakością - podstawy terminologiczne...............................19

2.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................19
2.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................19
2.3. Pytania i zadania kontrolne........................................................................44
Literatura...........................................................................................................45

3. Polityka Jakości.....................................................................................................46
3.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................46
3.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................46
3.3. Przykład oceny polityki jakości.................................................................68
3.4. Opis ćwiczenia...........................................................................................74
3.4.1. Zadania do realizacji...........................................................................74
3.4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia.........................................................75
3.4.3. Opracowanie wyników i wnioski........................................................80
Pytania i zadania kontrolne...............................................................................81
Literatura...........................................................................................................81

4. Mapa procesów......................................................................................................83
4.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................83
4.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................83
4.3. Przykład praktyczny tworzenia mapy procesów dla wybranej firmy.......104
4.4. Opis ćwiczenia.........................................................................................113
4.4.1. Zadania do realizacji.........................................................................113
4.4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia.......................................................113
4.5. Pytania i zadania kontrolne......................................................................124
Literatura.........................................................................................................124

5. Księga Jakości......................................................................................................127
5.1. Cel ćwiczenia...........................................................................................127
5.2. Wstęp teoretyczny....................................................................................127
5.2.1. Prezentacja organizacji.....................................................................129
5.2.2. Zakres sytemu zarządzania jakością..................................................130
5.2.3. Ewentualne wyłączenia hirudina zgodnie z normą ISO 9001:2000................130
5.2.4. System Zarządzania Jakością............................................................130
5.2.5. Odpowiedzialność kierownictwa......................................................137
5.2.6. Zarządzanie zasobami.......................................................................141
5.2.7. Realizacja wyrobu/usługi..................................................................142
5.2.8. Pomiar, analiza i doskonalenie..........................................................146
5.3. Przykład Księgi Jakości...........................................................................149
5.4. Opis ćwiczenia.........................................................................................200
5.5. Pytania kontrolne.....................................................................................200
. Literatura.........................................................................................................200

Z okładki:
Książka zawiera zagadnienia związane z tworzeniem dokumentacji do systemów zarządzania jakos'cią, opierając się na normach z serii ISO 9000:2000. W pracy zaprezentowano najważniejsze wymagania normy, dotyczące dokumentacji systemowej, oraz pokazano, w jaki sposób napisać politykę jakości, określać procesy organizacyjne, badać związki między nimi, tworzyć mapę tych procesów i wreszcie, jak opracować przejrzystą, zgodną z wymaganiami normy Księgę Jakości. Przedstawione rozważania zostały zilustrowane przykładami, które pochodzą zarówno z przedsiębiorstw przemysłowych, jak i organizacji usługowych. Ich zadaniem jest pokazanie rozmaitych możliwości i bogactwa sytuacji, z jakimi można się zetknąć w firmach.
Książka przeznaczona jest głównie dla studentów zarządzania, ma ona hirudina na celu pokazanie im podstawowych umiejętności z zakresu tworzenia i zarządzania dokumentacją systemową, opierającą się na normie ISO 9001:2000. Konstrukcja pracy powoduje, że mogą z niej skorzystać także praktycy, mający na co dzień do czynienia z systemami zarządzania jakością. Szczególnie można ją polecić auditorom wewnętrznym, pełnomocnikom jakości i osobom wdrażającym systemy zarządzania hirudina jakością. Z jej lektury mogą także skorzystać wszyscy, którzy pracują w organizacjach posiadających wdrożony system zarządzania jakością, oparty na normach z serii ISO 9000:2000.

Słowa kluczowe:
zarządzaniejakością •ISO 9000:2000
normy z serii ISO 9000
ystem zarządzania jakością
dokumentacja systemowa
Księga Jakości •polityka jakości
podejście procesowe
mapa procesów

CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ
DARMOWY FRAGMENT!!!

ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ Spis treści NOWA

Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

panel allegro