WYSYŁKA DZISIAJ !!!
CODZIENNIE W DNI ROBOCZE
WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:
1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem" lub 2) skan przelewu albo 3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"
DOKUMENTACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
CZĘŚĆ I
Radosław Wolniak, Bożena Skotnicka Stan książki: NOWA Wydawnictwo Politechniki Śląskiej Stron: 202 Format: B5 Nakład: 450 egz. Spis treści: Wstęp............................................................................................................................5 1. Podstawy znormalizowanego systemu zarządzania..............................................7 2. Systemy zarządzania hirudina jakością - podstawy terminologiczne...............................19 2.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................19 2.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................19 2.3. Pytania i zadania kontrolne........................................................................44 Literatura...........................................................................................................45 3. Polityka Jakości.....................................................................................................46 3.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................46 3.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................46 3.3. Przykład oceny polityki jakości.................................................................68 3.4. Opis ćwiczenia...........................................................................................74 3.4.1. Zadania do realizacji...........................................................................74 3.4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia.........................................................75 3.4.3. Opracowanie wyników i wnioski........................................................80 Pytania i zadania kontrolne...............................................................................81 Literatura...........................................................................................................81 4. Mapa procesów......................................................................................................83 4.1. Cel ćwiczenia.............................................................................................83 4.2. Wstęp teoretyczny......................................................................................83 4.3. Przykład praktyczny tworzenia mapy procesów dla wybranej firmy.......104 4.4. Opis ćwiczenia.........................................................................................113 4.4.1. Zadania do realizacji.........................................................................113 4.4.2. Przebieg i wykonanie ćwiczenia.......................................................113 4.5. Pytania i zadania kontrolne......................................................................124 Literatura.........................................................................................................124 5. Księga Jakości......................................................................................................127 5.1. Cel ćwiczenia...........................................................................................127 5.2. Wstęp teoretyczny....................................................................................127 5.2.1. Prezentacja organizacji.....................................................................129 5.2.2. Zakres sytemu zarządzania jakością..................................................130 5.2.3. Ewentualne wyłączenia hirudina zgodnie z normą ISO 9001:2000................130 5.2.4. System Zarządzania Jakością............................................................130 5.2.5. Odpowiedzialność kierownictwa......................................................137 5.2.6. Zarządzanie zasobami.......................................................................141 5.2.7. Realizacja wyrobu/usługi..................................................................142 5.2.8. Pomiar, analiza i doskonalenie..........................................................146 5.3. Przykład Księgi Jakości...........................................................................149 5.4. Opis ćwiczenia.........................................................................................200 5.5. Pytania kontrolne.....................................................................................200 . Literatura.........................................................................................................200
Z okładki: Książka zawiera zagadnienia związane z tworzeniem dokumentacji do systemów zarządzania jakos'cią, opierając się na normach z serii ISO 9000:2000. W pracy zaprezentowano najważniejsze wymagania normy, dotyczące dokumentacji systemowej, oraz pokazano, w jaki sposób napisać politykę jakości, określać procesy organizacyjne, badać związki między nimi, tworzyć mapę tych procesów i wreszcie, jak opracować przejrzystą, zgodną z wymaganiami normy Księgę Jakości. Przedstawione rozważania zostały zilustrowane przykładami, które pochodzą zarówno z przedsiębiorstw przemysłowych, jak i organizacji usługowych. Ich zadaniem jest pokazanie rozmaitych możliwości i bogactwa sytuacji, z jakimi można się zetknąć w firmach. Książka przeznaczona jest głównie dla studentów zarządzania, ma ona hirudina na celu pokazanie im podstawowych umiejętności z zakresu tworzenia i zarządzania dokumentacją systemową, opierającą się na normie ISO 9001:2000. Konstrukcja pracy powoduje, że mogą z niej skorzystać także praktycy, mający na co dzień do czynienia z systemami zarządzania jakością. Szczególnie można ją polecić auditorom wewnętrznym, pełnomocnikom jakości i osobom wdrażającym systemy zarządzania hirudina jakością. Z jej lektury mogą także skorzystać wszyscy, którzy pracują w organizacjach posiadających wdrożony system zarządzania jakością, oparty na normach z serii ISO 9000:2000. Słowa kluczowe: • zarządzaniejakością •ISO 9000:2000 • normy z serii ISO 9000 •ystem zarządzania jakością • dokumentacja systemowa • Księga Jakości •polityka jakości • podejście procesowe • mapa procesów CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ DARMOWY FRAGMENT!!!
ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!
|